Beantwoord

Wanneer glasvezel in Haarlem Boerhaavewijk?

  • 23 November 2022
  • 10 reacties
  • 211 Bekeken

Had graag geweten, wanneer de volgende stap komt. De glasvezel ligt reeds half juni voor de deur.

icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 24 November 2022, 12:41

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Peterjohan, goede vraag! Ik zie aan deze kant dat we je graag telefonisch willen spreken, je kan dan met de Fiber afdeling worden doorverbonden. Zou je dit willen doen via 0800-0092? Er kan dan gekeken worden naar een afspraak die je met de netwerkbeheerder moet maken. Dankjewel!

Dankjewel, ik heb gebeld en het blijkt dat ik nog wat geduld moet hebben.

Reputatie 7

Hi @Peterjohan, super dat je meteen gebeld hebt! Je geduld wordt erg gewaardeerd. Ik duim dat je snel meer te horen krijgt over de volgende stap. 

Misschien is het een leuke geste, om een Gratis Google Nest Cam Wired t.w.v. € 99,99, die nu als Black Friday extra wordt gegeven. Mij ook te sturen, om het wachten te verzachten.

Reputatie 7

Hi @Peterjohan, ik ga kijken wat ik voor je kan betekenen en heb dit nagevraagd bij één van mijn collega's! Ik durf niet te zeggen dat dit kan, maar wie weet kan ik dit voor jou regelen. Ik laat het je weten als ik een reactie terug heb gekregen. 

Reputatie 7

Hi @Peterjohan, ik hoop dat je van een mooi weekend hebt genoten! Ik wilde je graag verblijden met de mededeling dat ik de Google Nest Cam voor je heb geregeld, maar dit is mij jammer genoeg niet gelukt - sorry. 

Ik ben zeker teleurgesteld. Misschien kan je een tweede poging wagen.

Reputatie 7

Hi @Peterjohan, ik hoop dat we jou binnenkort kunnen verblijden met een perfect werkende verbinding! Dit is de definitieve terugkoppeling. Weet dat je mij hier altijd aan m’n mouw mag trekken en dan help ik je met alle liefde. 

Het is vandaag 21 januari en er is tot op heden nog niets veranderd. In het telefoongesprek vertelde men mij dat eind januari ik een werkende verbinding zou hebben. Dan moeten ze wel rap aan de gang om dit te halen. Wat is de reden, dat het stil blijft?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Peterjohan, ik heb een verzoek naar onze Fiber-afdeling verstuurd om jou deze week met een concrete update te bellen. Let op: soms wordt er anoniem gebeld, schrik niet wanneer dit het geval is - over het algemeen wordt er echter vanuit een bekend telefoonnummer gebeld. 

Reageer