Beantwoord

Wanneer kan ik gebruikmaken van internet?

  • 13 May 2023
  • 3 reacties
  • 67 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Goedendag,

Vorige maand heb ik een glasvezel internet-only abonnement afgesloten met een startdatum beginnend op 23 mei. Mevrouw die ik aan de lijn had die mij hielp met het afsluiten van het abonnement gaf aan dat het modem ongeveer 2 weken voor de startdatum naar mij verstuurd zou worden. Inmiddels zijn we nog 1 week verwijderd van de startdatum. Ook kreeg ik in een status update dat glasvezel binnen mei en/of juni aangesloten zal worden.

Mijn vraag is dus: Kan ik vanaf 23 mei al gebruik maken van internet of moet ik wachten tot glasvezel geïnstalleerd wordt tussen nu en tot het einde van de maand van juni voordat ik gebruik kan maken van internet?

Dank!

Met vriendelijke groet,

Shawn

icon

Beste antwoord door Waqqas 13 May 2023, 13:21

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Sjapsam 

Indien er nog geen glasvezelaansluitpunt in jouw woning aanwezig is dan zal dit eerst moeten gebeuren. Nadat dit is gebeurd en de verbinding is gereed voor gebruik dan ontvang je vanzelf een sms/email van Guidion om een afspraak te maken voor de installatie van de modem en router.

De datum waarop je een afspraak kan maken met Guidion is de startdatum van je abonnement.

Hallo @Sjapsam 

Indien er nog geen glasvezelaansluitpunt in jouw woning aanwezig is dan zal dit eerst moeten gebeuren. Nadat dit is gebeurd en de verbinding is gereed voor gebruik dan ontvang je vanzelf een sms/email van Guidion om een afspraak te maken voor de installatie van de modem en router.

De datum waarop je een afspraak kan maken met Guidion is de startdatum van je abonnement.

Ah oke, ik had vorige maand wel mijn internetabonnement opgezegd bij Ziggo aangezien het startdatum 23 mei zou zijn voor het internet van T-Mobile… Dat wordt nu een maandje zonder internet dus 😂

Reputatie 7
Badge +14

Als je Ziggo belt dat je de annulering wil afzeggen zullen ze dat heus wel willen doen. Let alleen op dat ze niet je lopende abonnement vernieuwen.

Reageer