wanneer want duurt wel etg lang dat glasvezel

  • 19 April 2023
  • 6 reacties
  • 88 Bekeken

Ik dacht stap over na t-mobile glasvezel want ben het zat bij ziggo waar ik al 25 jaar klant bij ben. Slechte communicatie en internet.

Maar nu heb ik het zelfde aangevraagd op 11-3  een week geleden hebben ze geschouwt waar het moest komen kwam binnen alleen vlug foto van meterkast gemaakt en zei u hoord van ons pfffff.

Als er niet snel wat gebeurd zeg ik het alop voor dat het aangesloten is want je hoord niks beetje jammer dat de communicatie net zoiets al bij ziggo k.... dus 

Waqqas 11 maanden geleden

@Tjapko69 

Maar was ODF wel de partij die glasvezel tot aan je woning hebben gebracht? Zij zullen ook de aansluiting in je woning realiseren.

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Tjapko69 

Wie heeft het glasvezel aangelegd bij jou? Indien dat Open Dutch Fiber is dan kun je op hun website bellen naar het telefoonnummer dat onderaan staat, misschien kunnen zij wat voor je doen.

Er is nog niks gebeurd dat is het hem juist kabel steek nog steeds boven de grond uit 

Reputatie 7
Badge +15

@Tjapko69 

Maar was ODF wel de partij die glasvezel tot aan je woning hebben gebracht? Zij zullen ook de aansluiting in je woning realiseren.

We gaan afwachten tot een zekere hoogte 

Nou bijna 3 maanden verder en ja kabel ligt nu voor de duur twee weken geleden gedaan. Nu nog na binnen brengen en aansluiten en hoppa klaar.

Maar heb er een hard hooft in want je hoord niks en mij  ergenis loopt nu naar het kookpunt als het nog lander dan een maand gaat duren laat ik het contract ontbinden.

Want dit gaat nergens over mensen blij maken met een dode mus een beetje normale communicatie is er niet bij 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Tjapko69, leuk om te horen dat de aansluiting nu erg dichtbij is, ik verwacht dat dit niet lang meer zal duren! Het liefst hadden wij je nog een stuk sneller aangesloten, alleen heeft de aanleg van een geheel nieuwe glasvezelverbinding een hoop voeten in de aarde met allerlei aanvragen en planningen die wij voor je rond moeten maken.

Ik verwacht dat je binnen de kortste keren meer van de aannemer hoort. Mocht het toch stil blijven, geef het gerust aan en ik zorg heel graag dat er navraag bij de aannemer wordt opgestart.

Ik kijk uit naar jouw aansluitdatum! 

Reageer