Wanneer word ik aangesloten?

  • 7 November 2022
  • 20 reacties
  • 303 Bekeken

Dag 

wanneer krijg ik een afspraak voor glasvezel aan te sluiten? 
hoe lang duurt dit gemiddeld voordat er een afspraak gepland wordt? 
ik hoor maar niks. 
men klantensevice is niet te bereiken. 
 


20 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @debbie130980 

Wat staat er in je My T-Mobile account? Binnen 24 uur na het plaatsen van je bestelling krijg je een mail van Guidion om een afspraak te maken, mits alles in orde is.

Ik ben al een week verder. 
inmiddels is er wel al een t-mobile doos bezorgd bij mij thuis. 
maar tot op heden nog steeds geen mail van guidion. Ook niet in mijn spam box. 
 

Reputatie 7
Badge +15

@debbie130980 

Indien je al een T-Mobile account hebt aangemaakt wat is daarin de status nu? Het telefoonnummer van Guidion is 088 2000 151, misschien kunnen zij een afspraak voor je maken.

 

Reputatie 7
Badge +15

@debbie130980 

Heb je thuis al een glasvezelaansluitpunt? Ik denk dat er nog iets moet gebeuren.

Ja dat is mijn vraag ;) 

wanneer komen ze die glasvezel in de meterkast aanleggen? 
 

 

Reputatie 7

Hi @debbie130980, heel goed dat je aan de bel hebt getrokken! Ik heb een status update voor je opgevraagd bij mijn collega's. Hopelijk krijg ik hier snel een reactie op, zodat ik jou meer duidelijkheid kan geven. 

Reputatie 7

Hi @debbie130980, zojuist heb ik een terugkoppeling gekregen van mijn collega! De netwerkbeheerder moet nog werkzaamheden uitvoeren bij jou en daarvoor dient een afspraak ingepland te worden. Mijn collega geeft aan dat je het beste met KPN kunt bellen: 088-0063744. Zij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 8:30 en 17:00 uur. Laat je het weten of je via die weg meer duidelijkheid hebt gekregen? 💪

Dag Lisa. 
Ik heb kpn gemaild. 
bellen kost mij mijn beltegoed. 
 

Reputatie 7

Hi @debbie130980, super - ik hoor graag wat je van hen te horen krijgt! 😊

Nog niets vernomen. Ik heb een herinnering verstuurd. Ik houd u op de hoogte. 

Reputatie 7

Hi @debbie130980, dankjewel voor de update! Ik hoop dat je snel iets te horen krijgt, zodat je weet waar je aan toe bent. Maak er een mooie avond van!

Ik heb wederom een herinnering gestuurd. Wellicht kunt u er achteraan gaan, daar ik geen reactie krijg. 
ziggo loopt bijna af en ik wil dan wel gebruik kunnen maken van het t-mobile internet 

alvast bedankt voor de inzet 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @debbie130980, wij zien ook nog geen update vanuit de netbeheerder: ik zal het najagen voor je en vragen waarom een update zolang uitblijft. To be continued! 

Dankje Jason 

Ik ben benieuwd. 
 

ik krijg vandaag de ziggo retour box toegestuurd om router en dergelijke op te sturen. 
maar ik wacht er nog even mee. Want ik moet wel nog kunnen thuiswerken. 
 

dus ik hoop dat t-mobile er vaart achter zet 

Reputatie 7

Hi @debbie130980, dankjewel voor de aanvulling, dat kan ik me helemaal voorstellen! De technische dienst heeft laten weten dat er nog geen update is - excuses hiervoor. We doen er alles aan om je zo snel mogelijk up and running te krijgen, dat kan ik je garanderen. 

Inmiddels 7 weken verder. En hoor gewoon niks. 
ben ik überhaupt wel aangemeld ? 

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @debbie130980, ik heb nog geen update voor je vanuit de netwerkbeheerder. Ik wil je daarom vriendelijk adviseren om morgen te bellen met KPN NetwerkNL om navraag te doen. Dit kan via 088-0063744. De netwerkbeheerder moet je kunnen vertellen hoe het ervoor staat en waarom je nog aan het wachten bent. Het kan zijn dat er alsnog een afspraak gemaakt kan worden. Vanuit deze kant heb ik namelijk nog geen update die ik kan delen. Ontzettend bedankt en veel succes. Voor nu wens ik je toch een mooie tweede kerstdag toe! 

T mobile wat een flop. 
Geen updates. Gewoon silence. 
en nog steeds geen afspraak voor glasvezel. Ellende. 
 

 

Reputatie 7

Hi @debbie130980, ik had je eerder al ontzettend graag meer duidelijkheid willen geven! Excuses voor deze situatie. Was het jou nog gelukt om de tip van Cheyenne op te volgen en navraag te doen via KPN Netwerk? 

Reageer