Dag
wanneer krijg ik een afspraak voor glasvezel aan te sluiten?
hoe lang duurt dit gemiddeld voordat er een afspraak gepland wordt?
ik hoor maar niks.
men klantensevice is niet te bereiken.
Dag
wanneer krijg ik een afspraak voor glasvezel aan te sluiten?
hoe lang duurt dit gemiddeld voordat er een afspraak gepland wordt?
ik hoor maar niks.
men klantensevice is niet te bereiken.
Hi
T mobile wat een flop.
Geen updates. Gewoon silence.
en nog steeds geen afspraak voor glasvezel. Ellende.
Hoi
Inmiddels 7 weken verder. En hoor gewoon niks.
ben ik überhaupt wel aangemeld ?
Hi
Dankje Jason
Ik ben benieuwd.
ik krijg vandaag de ziggo retour box toegestuurd om router en dergelijke op te sturen.
maar ik wacht er nog even mee. Want ik moet wel nog kunnen thuiswerken.
dus ik hoop dat t-mobile er vaart achter zet
Goedemorgen
Ik heb wederom een herinnering gestuurd. Wellicht kunt u er achteraan gaan, daar ik geen reactie krijg.
ziggo loopt bijna af en ik wil dan wel gebruik kunnen maken van het t-mobile internet
alvast bedankt voor de inzet
Hi
Nog niets vernomen. Ik heb een herinnering verstuurd. Ik houd u op de hoogte.
Dag Lisa.
Ik heb kpn gemaild.
bellen kost mij mijn beltegoed.
Hi
Hi
Ja dat is mijn vraag ;)
wanneer komen ze die glasvezel in de meterkast aanleggen?
Heb je thuis al een glasvezelaansluitpunt? Ik denk dat er nog iets moet gebeuren.
Indien je al een T-Mobile account hebt aangemaakt wat is daarin de status nu? Het telefoonnummer van Guidion is 088 2000 151, misschien kunnen zij een afspraak voor je maken.
Ik ben al een week verder.
inmiddels is er wel al een t-mobile doos bezorgd bij mij thuis.
maar tot op heden nog steeds geen mail van guidion. Ook niet in mijn spam box.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.