Beantwoord

Wanneer wordt er contact opgenomen met mij voor een oplevering van de verbinding.

  • 12 November 2018
  • 3 reacties
  • 1070 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
4 aug - aangevraagd voor een nieuwe verbinding van t-mobile glasvezel

4 aug - Datum van 24-9 wordt gecommuniceerd.

De installatie
We regelen alles graag zo snel mogelijk voor je. Maar eerst heb je nog 14 dagen bedenktijd en moet je glasvezelaansluiting nog afgerond worden door Reggefiber. Naar verwachting neemt Reggefiber rondom 24-09-2018 contact met je op voor een afspraak. Zodra je glasvezelaansluiting afgerond is, kunnen we T-Mobile Thuis bij je installeren. Onze Installatiepartner Guidion neemt dan contact met je op om een installatie-afspraak te maken. Een week voor de afgesproken installatiedatum krijg je alvast het Installatiepakket met de post.

24-9 geen reactie van Reggefiber / T-mobile


26 sept 2018092611015429 mail gestuurd wanneer de verbinding op geleverd wordt. Hier wordt gemeld dat de verbinding 16 nov wordt opgeleverd, Guidion zal rondom deze periode contact met mij opnemen.

2 oktober, bij de winkel langsweest, advies om guidion te bellen. Resultaat, guidion kan mij niet helpen en zou mij terugbellen met de benodigde info. Nog steeds geen reactie.

9 nov, gebeld met t-mobile klantenservice, Mevrouw medewerker meldt doodleuk dat Guidion mij nog gaat bellen en dat het geen probleem moet zijn dat ik de datum van 16-11 ga halen. Belofte om 12 Nov terug te bellen voor de afspraak, uiteraard is er niet terug gebeld door T-mobile / Guidion..

12 nov - weer gebeld, weer tijd ingestoken om de klantenservice te bellen. Meneer medewerker meld dat ik Reggefiber/Volkerwessel mag gaan bellen. Ik neem toch een dienst van bij T-mobile, met hun belofte dat alles perfect wordt geleverd. Waarom moet ik met onderaannemers aan de bak om mijn verbinding werkend te krijgen. Woning is al voorzien van een glasvezel kastje, maar toch moet ik het maar met Reggefiber gaan oplossen. Dit is een traditionele variant van kastje naar de muur gestuurd worden.


Mijn vraag, wat gaat T-mobile doen om mij 16-11 een werkende verbinding te leveren. Kortom een zeer vervelende ervaring.

mijn klant nummer: KAM28760

[b]https://
icon

Beste antwoord door Brian 28 December 2018, 14:08

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hoi @lvhoang,

Allereerst mijn oprechte excuses voor deze ervaring. Ik maak er graag nog een prettige ervaring van. Ik heb direct naar jouw abonnement gekeken, ik zie dat jouw internetlijn geactiveerd is. Ook zie ik dat er nog geen monteur bij je langs is geweest, klopt dit? Heeft Guidion hier wel reeds contact met je over opgenomen? Zo niet, raad ik je aan om ze te bellen voor een afspraak, dat is de snelste manier om een afspraak te maken voor een datum die jou het beste uitkomt! Je kunt ze bereiken op 088 - 2000 151. Ik zal zorgen voor een vergoeding, dat heb je wel verdiend. Houd me op de hoogte van de situatie!
Hoi @lvhoang,

Allereerst mijn oprechte excuses voor deze ervaring. Ik maak er graag nog een prettige ervaring van. Ik heb direct naar jouw abonnement gekeken, ik zie dat jouw internetlijn geactiveerd is. Ook zie ik dat er nog geen monteur bij je langs is geweest, klopt dit? Heeft Guidion hier wel reeds contact met je over opgenomen? Zo niet, raad ik je aan om ze te bellen voor een afspraak, dat is de snelste manier om een afspraak te maken voor een datum die jou het beste uitkomt! Je kunt ze bereiken op 088 - 2000 151. Ik zal zorgen voor een vergoeding, dat heb je wel verdiend. Houd me op de hoogte van de situatie!


inmiddels voorzien van internet, laat je mij weten hoe we dit verder afhandelen. 1 ding blijft, dat tmobile guidion en reggefiber minimaal met elkaar communiceren. Als ik als klant er niet tussen had gezet had ik met kerst nog steeds geen werkend internet. dus kudos voor mijzelf.
Reputatie 7
Hi lvhoang, goed om te horen dat alles nu werkt! Ik zie dat je op 26-11-2018 aan bent gesloten door Guidion, vanaf die datum is ook je facturatie gaan lopen. De manier waarop alles is gelopen verdient niet de schoonheidsprijs om het even azcht uit te drukken, daarom heb ik de activatiekosten van € 30,- en de eerste maandfactuur voor je vergoed! Dit gaat dan om een totaalbedrag van € 73,75 en deze wordt verrekend met je factuur van volgende. Het overgebleven bedrag ontvang je daarna op je rekening. Excuses voor de valse start!

Reageer