Wij hebben sinds een half jaar tv en internet van t-mobile. Ik klaag niet snel maar als ik de topics lees dan worden mijn vragen al beantwoord, er verandert niets steeds weer belooft men beterschap maar dat zijn echt de standaard antwoorden, en een reactie van goed dat je reageert, heb je dit al gedaan of onze mensen zijn er mee bezig, dat zijn reacties die jullie beter niet kunnen geven, maak eens wat waar.
vrijdag heb ik met een medewerker van jullie mijn WiFi bekeken, aangepast en getest, op dat moment was de snelheid oké, 78mbit van de 100. echter even later zat ik alweer aan de 25/30 en ‘s-avonds aan de 6mbit. Dit is al vanaf het begin waardeloos.
dan de tv: beeld via de app is erg geknepen, dit is zoveel slechter als bij onze vorige aanbieder KPN. De app op de tv moet je ook steeds als de tv uitgewerkt is herstarten, dat zit hem in een bug bij jullie maar ook dat wordt niet aangepast.
opgenomen programma’s zijn heel vaak niet terug te kijken, alsof er een lege opname is.
beste T-mobile, ik wil eigenlijk van jullie maar 1 ding.
wees coulant en beëindig mijn contract per 1-1-2023 kosteloos, ik ga dan weer terug naar KPN.
de ergernis is zo groot en ik wil niet steeds moeten bellen met jullie, mijn instellingen steeds moeten wijzigen etc om iets waarvoor ik betaal naar behoren te laten werken.