Beantwoord

weken gefactureerd waarop mijn abonnement niet is ingegaan

  • 25 March 2019
  • 1 reactie
  • 726 Bekeken

Hallo,
Het was eigenlijk de bedoeling dat mijn abonnement zou starten op 14-2 dit is helaas niet in de praktijk gebeurd omdat heg WAN-lichtje niet brandde (volgens een medewerker van T-Mobile maakte mijn modem geen verbinding met het internet). Hiervoor moest een monteur van KPN langskomen, na vele problemen is de KPN monteur op 5-02 geweest en vanaf dat punt heb ik ook gebruik gemaakt van het internet. Het lijkt me daarom ook vreemd dat ik het maand februari wel moet betalen. Als het goed is kunt u dit verifiëren in uw systeem, er zal vast wel in staan op welke datum de KPN monteur kwam (5-03 tussen 19:00 en 21:00 uur is hij geweest). Sterker nog: omdat ik een inwonende student heb is het niet handig geweest om zonder internet te zitten en hierdoor heb ik mijn oude abonnement moeten laten doorlopen. En heb dus daar weer extra kosten gemaakt en dáárom heeft uw collega geregeld dat ik de aansluitkosten niet hoef te betalen
icon

Beste antwoord door Brian 27 March 2019, 16:00

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
@Hoihoi11, goed om te horen dat het uiteindelijk gelukt is, excuses voor de vertraging! Ik zie dat mijn collega Hasina inmiddels de vergoeding voor je aan heeft gemaakt, als je nog vragen hebt laat het dan gerust weten, ik zit voor je klaar!

Reageer