Beantwoord

wereldbol brandt niet zyxel t50

  • 18 August 2022
  • 14 reacties
  • 510 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 7 reacties

Hoi! Ik heb gisteren bericht gekregen dat mijn aansluitdatum is vervroegd. Na 2 weken zonder internet te hebben gezeten en mijn 4g tot het uiterste te gebruiken was ik ook super blij dat ik eindelijk kon installeren. 

Echter blijkt het wereldbol lampje niet aan te gaan op mijn modem. Ik heb alle mogelijke topics gelezen en écht van alles geprobeerd maar niks lijkt te werken. Zou iemand mij misschien kunnen helpen? Dankjewel!

icon

Beste antwoord door Lisa 18 August 2022, 14:42

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

14 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @esrai 

Gaat het hier om een DSL aansluiting?

Zou je een foto van het aansluitpunt kunnen delen en loopt de DSL kabel naar de DSL poort van je modem?

 

Zo ziet het er nu uit, het is inderdaad een DSL verbinding

Reputatie 7
Badge +15

@esrai 

Je kan beter het andere aansluitdoosje uit het installatiepakket gebruiken met alleen rood en blauw, heeft de kabel uit de muur ook een oranje en witte draad? Die zou je dan ook kunnen proberen ipv rood en blauw.

Mocht het nog steeds niet werken kan je dan achterhalen waar die kabel vandaan komt? De meterkast misschien?

Ik heb de verschillende draden geprobeerd, maar niks lijkt te werken. De draad komt niet vanuit mijn meterkast. Ik ben verhuisd naar een complex met verschillende studio's, mogelijk dat er ergens een gezamenlijke kast is met de aansluiting. Kan ik daar zelf iets mee mocht ik die kast hebben gevonden, of is het beter om een monteur langs te laten komen?

Reputatie 7
Badge +15

@esrai 

In dat geval kan je beter de reactie van een moderator afwachten, zij kunnen een monteur aansturen.

Reputatie 7

Hi @esrai, allereerst: welkom op de T-Mobile voor thuis Community! Ik had ontzettend gehoopt dat jij gelijk van jouw verbinding kon genieten, dus hartstikke goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Zojuist wilde ik jou dan ook te hulp schieten, maar ik zie dat één van mijn collega's mij is voor geweest. Gelukkig komt Guidion bij jou langs om je online te krijgen. Ik wil je dan ook vragen om deze afspraak af te wachten. Excuses voor het ongemak! ❤

Hi @esrai, allereerst: welkom op de T-Mobile voor thuis Community! Ik had ontzettend gehoopt dat jij gelijk van jouw verbinding kon genieten, dus hartstikke goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Zojuist wilde ik jou dan ook te hulp schieten, maar ik zie dat één van mijn collega's mij is voor geweest. Gelukkig komt Guidion bij jou langs om je online te krijgen. Ik wil je dan ook vragen om deze afspraak af te wachten. Excuses voor het ongemak! ❤

Hey @Lisa , thanks! Er komt inderdaad een monteur langs, echter had ik toch nog kleine hoop om de verbinding al wat eerder aan de praat te krijgen. Ik wil namelijk enorm graag internet :(

Reputatie 2

Nog een kleine toevoeging als het mag.

 

De foto die je laat zien is van een stekkerdoos die gemaakt is voor de “varkenssnuit” aansluiting.

Hierop zal je geen verbinding krijgen met de rj11 plug kabel naar het modem toe.

Je hebt deze of soortgelijke aansluiting nodig en dan zou het zomaar kunnen werken.

 

Reputatie 7

Hi @esrai, dat kan ik mij helemaal voorstellen! Ik had dan ook gehoopt dat wij jou via deze weg konden helpen, zodat je zo snel mogelijk online bent. Omdat ik wil dat je zo min mogelijk ongemakt ervaart tot de monteur komt, ben ik ook gaan checken of je een Tele2 of T-Mobile mobiel abonnement hebt zodat ik een Unlimited Data voucher jouw kant op kan sturen. Heb je wellicht een Ben mobiel abonnement of Prepaid van Tele2 of T-Mobile? Dan kan ik een voucher jouw kant op sturen en kun je een hotspot maken van jouw telefoon. Ik hoor graag of ik je hiermee kan verblijden! 

Nog een kleine toevoeging als het mag.

 

De foto die je laat zien is van een stekkerdoos die gemaakt is voor de “varkenssnuit” aansluiting.

Hierop zal je geen verbinding krijgen met de rj11 plug kabel naar het modem toe.

Je hebt deze of soortgelijke aansluiting nodig en dan zou het zomaar kunnen werken.

 

Ik heb die aansluiting helaas niet! Allen doosjes met kabeltjes in 4 kleuren

Hi @esrai, dat kan ik mij helemaal voorstellen! Ik had dan ook gehoopt dat wij jou via deze weg konden helpen, zodat je zo snel mogelijk online bent. Omdat ik wil dat je zo min mogelijk ongemakt ervaart tot de monteur komt, ben ik ook gaan checken of je een Tele2 of T-Mobile mobiel abonnement hebt zodat ik een Unlimited Data voucher jouw kant op kan sturen. Heb je wellicht een Ben mobiel abonnement of Prepaid van Tele2 of T-Mobile? Dan kan ik een voucher jouw kant op sturen en kun je een hotspot maken van jouw telefoon. Ik hoor graag of ik je hiermee kan verblijden! 

Wat lief!! Ik heb een Ben abonnement, dus ik maak ontzettend graag gebruik van de Unlimited Data!

Reputatie 7

Yay, super @esrai! Zojuist heb ik de code in een privébericht gestuurd. Zo kun je toch onbeperkt internetten! 😁

Yay, super @esrai! Zojuist heb ik de code in een privébericht gestuurd. Zo kun je toch onbeperkt internetten! 😁

Ontzettend bedankt!