Beantwoord

Werking glasvezelnet Haarlem postcode 2032PE

  • 3 June 2022
  • 2 reacties
  • 150 Bekeken

Hier even een vraag over het glasvezelnet van T-Mobile bij mij in de buurt Haarlem Oost postcode 2032PE

heb op 16 Mei 2022 de aanvraag gedaan en nu ben ik benieuwd of er al bekent is waar neer de wijkcentrale klaar is voor gebruik zodat men kan overgaan tot huis aansluiting

kabel in de straat bij mij is al in Januari 2022 gelegd en de wijkcentrale zou medio maart opgeleverd worden dit weet ik vanwege een eerdere aanvraag die ik had gedaan in Januari en daar toen telefonisch over geïnformeerd ben (deze aanvraag heb ik toen geannuleerd) graag zou ik dus willen weten hoe lang een en ander nog gaat duren het gaat mij niet om exacte datum maar meer een indicatie zodat ik weet waarneer ik een en ader kan verwachten

hopende dat iemand hier iets zinnigs over kan zegen 

icon

Beste antwoord door Seccie 3 June 2022, 14:18

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @kovanzeeland,

Hopelijk krijg je iets meer informatie via dit topic over de aanleg van glasvezel in Haarlem.
Mocht je nog meer willen weten, of toch nog vragen hebben dan kun je dat natuurlijk altijd hieronder aangeven. Ik wens je een hele mooie dag toe! 

 

 

Reputatie 1

Goede middag @kovanzeeland,

Ik woon zelf rond 2032SR en merk ook hierbij dat het bijzonder traag is bij aanleg. Had ook een vraag hierbij ingestuurd en de reactie kun je hier vinden.

Daarin wordt aangegeven dat het aanleg van de wijkcentrale voor onbepaalde tijd was vertraagd en ben reeds bang dat het mogelijk tot een jaar na aanvraag kan duren tot we op glas online komen.

Sorry in ieder geval voor het slechte nieuws. Ik ben zelf ook aan het wachten en heb mijn aanvraag sinds 20 december klaar staan.