Werkopdracht Glasvezel Guidion

  • 6 January 2023
  • 1 reactie
  • 71 Bekeken

Vanaf half november 2022 zou er volgens de flyer de aansluitingen naar de huizen in mijn buurt en vervolg afspraken erna gemaakt gaan worden. nu heb ik ze hier en daar wel gezien in de buurt met werkzaamheden van de straat naar huis. maar aan mijn adres blijft het angstig stil. Nu heb ik met guidion gesproken en kreeg ik dit als terugkoppeling: 

“Ik heb binnen ons systeem gezocht op jouw e-mail adres ***  en adres ***  Rotterdam, maar kan hierbij geen gegevens vinden voor een afspraak. Het lijkt erop dat wij geen actieve werkopdracht hebben. Zonder werkopdracht hebben wij je gegevens nog niet, waardoor we dan ook nog geen afspraak kunnen inplannen.

In dit geval is het het beste om rechtstreeks contact te leggen met T-Mobile om de status te controleren. Je kunt hen rechtstreeks bereiken via telefoonnummer 0800 0092 of via e-mail adres t-mobilethuis@guidion.net. Zodra de werkopdracht is doorgezet, ontvang je automatisch een e-mail om een afspraak te maken via de Selfservice.”

Gaat de communicatie tussen t-mobile en guidion wel goed? het lijkt erop dat t-mobile en guidion op elkaar staan te wachten.

 

mvg, Albert


 

Jason van Odido 1 jaar geleden

Goedemiddag @ey-dzeej, het lijkt erop dat er nog geen beweging is in de oplevering op jouw adres. Glasvezel wordt altijd gefaseerd aangelegd, wat zoveel betekent als: het kan zijn dat de buren eerder opgeleverd worden, maar normaliter gaat het van wijk tot wijk of straat tot straat. Ik heb contact gezocht met onze opleveringsafdeling en heb met klem verzocht om jou maandag of uiterlijk dinsdag een update per telefoongesprek te geven. Zo weet je straks precies waar je aan toe bent en wat de opleverstatus is.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @ey-dzeej, het lijkt erop dat er nog geen beweging is in de oplevering op jouw adres. Glasvezel wordt altijd gefaseerd aangelegd, wat zoveel betekent als: het kan zijn dat de buren eerder opgeleverd worden, maar normaliter gaat het van wijk tot wijk of straat tot straat. Ik heb contact gezocht met onze opleveringsafdeling en heb met klem verzocht om jou maandag of uiterlijk dinsdag een update per telefoongesprek te geven. Zo weet je straks precies waar je aan toe bent en wat de opleverstatus is.

Reageer