Beantwoord

Wijziging adres na bestelling

  • 6 January 2022
  • 8 reacties
  • 102 Bekeken

Hallo! Ik heb een afspraak met guidion ingeplant maar mijn adres klopt niet. Hoe kan ik de adres aanpassen? De Huisnr is niet 76 maar 76-13. Dank u! 

 

Marlene 

icon

Beste antwoord door Boris 7 January 2022, 11:17

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @M Magerl Welkom, klopt alleen het adres bij Guidion niet of ook bij TM? Heb je dan wel het juiste nummer ingevuld  tijdens het kijken wat er mogelijk is op jouw adres?

Als het ook bij TM niet goed staat gaat het fout omdat ze het modem ook daar heen sturen.

bel TM anders even om te vragen wat te doen.

Bellen voor Vaste diensten (Thuis)

Openingstijden
ma - za: 07:00 - 22:00
zo + feestdagen: 09:00 - 18:00

Bel 0800-0092 

 

 

Reputatie 7

@M Magerl neem contact op met T Mobile. Als je aanvraag staat op nr 76 dan komt daar het internet binnen en niet op nummer 76-13. Mits je het niet erg vind dat je modem bij 76 word geïnstalleerd, maar dat lijkt mij nogal onhandig

Reputatie 7

Hoi @M Magerl ,

Dank voor je bericht en goed dat je bij ons aan de bel trekt! Ik heb direct je bestelling bekeken en zie dat de bestelling voor de installatie is gedaan op nummer 76. Dat wil zeggen dat er vanaf onze kant is gezien dat er op dat adres een aansluiting is gezien en je hier kan worden aangesloten. Deze bestelling is inmiddels al zo ver gevorderd, dat een adreswijziging op deze bestelling niet mogelijk is. Om jouw aansluiting goed te krijgen, zou er dan een nieuwe bestellingen moeten worden gedaan nadat deze is opgezet. Nu is het belangrijk om te checken wat er mogelijk is, want als ik het juiste adres door de check haal, zie ik geen mogelijkheden tot aansluiting.

Kan je ons wellicht meenemen in de woonsituatie? Betreft het hier een pand waarbij er een onderverdeling is? Dan dient de woonorganisatie/verhuurder ervoor te zorgen dat er een aansluit mogelijkheid is op jouw adres. Mocht het anders in elkaar steken, dan hoor ik het graag van je en kunnen wij ervoor zorgen dat de aansluiting netjes bij je binnenkomt! 

Hoi! Ik heb het installatiepakket op de juiste adres gekregen, 76-13. Ik woon in een pand met meerdere appartements, en ik heb een aansluit in mijn appartment (ik had hier al wifi voordat ik door Corona een tijd niet in Nederland was). Is het dan misschien een guidion-probleem? Ik heb de afspraak voor de installatie morgen vroeg, dus wil ik zeker zijn dat de guidion-medewerker de juiste adres heeft. Bedankt voor de hulp!

 

Reputatie 7

Hi @M Magerl, ik ben dit vandaag gelijk voor je gaan checken bij één van mijn collega's van de technische dienst! Mijn collega heeft aangegeven om de afspraak van morgen af te wachten, ook omdat deze nu niet meer geannuleerd kan worden. Wellicht lukt het ze toch om een aansluitpunt te vinden op jouw adres, aangezien je aangeeft dat je deze hebt. Mocht Guidion morgen aangeven niks te kunnen betekenen voor je, dan wil ik je vragen om hier weer aan te kloppen. Dan zal jouw abonnement jammer genoeg moeten worden opgezegd en moet deze opnieuw worden aangevraagd op het juiste adres. We kunnen namelijk niet zo maar een adres aanpassen. Houd je ons op de hoogte? Fingers crossed dat het toch lukt morgen! 🤞

Hallo, de guidion medewerker was er niet. Ik heb op alle deuren van 76 een papier geplakkt dat hij bij 76-13 moet bellen maar nu heb ik van guidion de werkbon gekregen met de info ‘klant niet thuis’. Ik probeer nu guidion te bellen maar ik weet niet of dat zou lukken. Misschien is het mogelijk de adres te veranderen naar 76-13? 

Dit is nu de 2. afspraak, ik had al een in december maar da kwam de medewerker dus ook niet. We zijn een pand met meer dan 30 appartments dus heeft guidion wel mijn apartment nr nodig (76-13) om mij te berijken. Wat kan ik nu doen? Dank u

 

Reputatie 7
Badge +8

@M Magerl Ik heb even voor je gekeken, maar het adres aanpassen naar 76-13 is niet mogelijk. De toevoeging ‘13’ wordt niet herkend. Ik krijg dan ook in het opleverscenario de melding: ‘Er is geen aansluiting aanwezig of geplant voor de betreffende woning. Middels een haalbaarheidsonderzoek kan een aanvraag gedaan worden om alsnog een aansluiting te realiseren’. Maar als ik jou goed begrijp, heb je de werkbon van Guidion wel ontvangen op 76-13 of is dit alleen per mail?

Omdat je aangeeft wél al een aansluiting in huis te hebben, zou deze melding niet moeten kloppen. Is het toevallig een nieuw appartementen complex en kan het zo zijn dat niet alle toevoegingen nog geregistreerd staan bij de gemeente? En zou je voor de zekerheid een foto willen maken van het Glasvezelaansluitpunt? Het kan ook zo zijn dat het Glasvezelaansluitpunt wel al in orde is gemaakt in jouw woning, maar dat de aanleg in het gebouw nog niet voltooid is en daarom alleen te bestellen nog voor huisnummer 76 zonder toevoeging. Is het mogelijk om dit na te vragen bij de verhuurder? Dit is voor mij momenteel niet inzichtelijk. Want ik vermoed dat je nu een aanvraag hebt gedaan voor een andere bewoner die op huisnummer 76 woont zonder toevoeging. Als dit het geval is, dan dient de aanvraag in ieder geval geannuleerd te worden, omdat de aansluiting dan ook op het verkeerde huisnummer gedaan wordt en jij dan ook niet aangesloten kan worden.