Hallo,
Na meermaals contact te hebben gehad met de klantenservice van T-Mobile waarbij beloftes worden gemaakt die niet worden nagekomen nog maar eens contact opgenomen met de klantenservice.
Dit resultaat nu in medewerkers die simpelweg ophangen na meerdere minuten in de wacht te hebben gestaan. Fantastisch! Hoe mooi het begon met het binnen halen van contracten voor jullie glasvezel aansluiting is het hierna alleen maar ellende geweest en hebben wij nog steeds geen internet / tv van T-Mobile.
Het eerste pakket is reeds retour gestuurd, want hier zat geen tv abonnement aan gekoppeld. Een verkeerd ticket werd ons verteld.
Bericht ontvangen dat pakket goed is aangekomen.
Hierna contact gehad dat wij nog steeds niets hebben vernomen. Hier zouden wij binnen 5 dagen bericht over ontvangen. Helemaal niets meer vernomen..
Ga eens na in jullie bestand wanneer er contact is geweest en welke notities zijn gemaakt vanaf 15 Juli.
Het is belachelijk dat niemand contact opneemt om deze problemen te verhelpen. En als ik het probeer wordt er dus vanaf jullie kant opgehangen.
Wij verwachten zeer snel een bericht terug.
Dit is de laatste poging.
Gr.
Beste antwoord door Boris
Bekijk origineel