Beantwoord

zeer slechte service. maanden verder..

  • 8 August 2022
  • 2 reacties
  • 115 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo,

 

Na meermaals contact te hebben gehad met de klantenservice van T-Mobile waarbij beloftes worden gemaakt die niet worden nagekomen nog maar eens contact opgenomen met de klantenservice.

Dit resultaat nu in medewerkers die simpelweg ophangen na meerdere minuten in de wacht te hebben gestaan. Fantastisch! Hoe mooi het begon met het binnen halen van contracten voor jullie glasvezel aansluiting is het hierna alleen maar ellende geweest en hebben wij nog steeds geen internet / tv van T-Mobile. 

Het eerste pakket is reeds retour gestuurd, want hier zat geen tv abonnement aan gekoppeld. Een verkeerd ticket werd ons verteld.

Bericht ontvangen dat pakket goed is aangekomen.

Hierna contact gehad dat wij nog steeds niets hebben vernomen. Hier zouden wij binnen 5 dagen bericht over ontvangen. Helemaal niets meer vernomen..

Ga eens na in jullie bestand wanneer er contact is geweest en welke notities zijn gemaakt vanaf 15 Juli. 

Het is belachelijk dat niemand contact opneemt om deze problemen te verhelpen. En als ik het probeer wordt er dus vanaf jullie kant opgehangen.

 

Wij verwachten zeer snel een bericht terug.

Dit is de laatste poging.

 

Gr.

 

 

 

icon

Beste antwoord door Boris 9 August 2022, 10:25

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7

Hi @FK1234,

Thanks voor je bericht en welkom op de Community van T-Mobile! Ik ben meteen gaan kijken wat er precies aan de hand is. Ik heb daarbij direct om een update gevraagd bij onze speciale Glasvezelteam om je mee te nemen in de situatie en opleverproces. Ik heb gevraagd aan hen om deze update per telefoon met jou te delen, zodat er precies duidelijk is wat er nu nog moet gebeuren om ervoor te zorgen dat jij van je verbinding kan genieten. Houd je telefoon daarom goed in de gaten. We gaan dit tot de bodem uitzoeken! 

Hoi Boris,

 

Vandaag een email ontvangen met het volgende;

 

We hebben je geprobeerd te bellen, maar jammer genoeg krijgen we je niet te pakken. Je hebt een aantal dagen geleden glasvezel aangevraagd van T-Mobile en we heten je graag van harte welkom!

 

Wat gaan we nu voor je doen?

We regelen alles graag zo snel mogelijk voor je. Eerst moet er in jouw straat een glasvezelverbinding gemaakt worden. De verwachte maand van oplevering is Augustus.

Daarna gaan we met een aantal zaken aan de slag:

Onze aannemer neemt contact met je op voor een zogenaamde schouwafspraak. De schouwer gaat kijken hoe en waar de kabel het beste naar binnen getrokken kan worden.

Na de schouwing maakt de aannemer een nieuwe afspraak met je voor het aanleggen van het aansluitpunt.

Als laatste komt onze installatiepartner Guidion langs voor de installatie. Je ontvangt een e-mail om hiervoor een afspraak te maken. Een week voor de installatie ontvang je het installatiepakket via de post met een Track & Trace code.

Na de installatie nemen we nog telefonisch contact met je op om te bespreken of alles naar wens is verlopen.

 

Overstappen

Je kunt het beste je contract bij je huidige provider opzeggen zodra de aannemer het aansluitpunt in je huis heeft gerealiseerd. Houd er rekening mee dat de meeste providers een maand opzegtermijn aanhouden.

_______________

Wij zijn dus blijven hangen tussen stap 2 en stap 3.

Nog geen nieuw pakket ontvangen. (Hadden wij al moeten hebben)

Terwijl de aannemer al enige tijd geleden plots op de stoep stond om de aansluiting naar binnen aan te leggen. Deze is dus al gereed.

Via een chat gesprek blijkt dat de aanvraag echter is geannuleerd door de netwerkbeheerder.....…

 

Het gaat dus ergens niet goed bij jullie.

En ook middels deze standaard mail blijkt dat het nog niet helder is aangekomen.  We hebben een nieuw pakket / modem nodig. Daarna van jullie kant dus de nieuwe aanbieding met bijbehorende emails want pas hierna kunnen wij Guidion inschakelen. Ook Guidion geeft dit aan.

Al reeds telefonisch aangegeven gebruik te willen maken van de overstap service..