Beantwoord

Zelfde maandlasten na verhuizen?

  • 23 June 2021
  • 6 reacties
  • 184 Bekeken

Goedenavond,

 

Ik ben redelijk tevreden met mijn huidige T-Mobile Thuis abonnement en ik vroeg me af of ik dit abonnement, inclusief opties zoals ESPN, ook mee kan nemen als ik straks verhuis (dus ook dezelfde maandlasten kan blijven betalen). Er mag hierbij vanuit worden gegaan dat het nieuwe huis dezelfde aansluitingen heeft.

 

Wie kan mij hier verder mee helpen? 

 

 

icon

Beste antwoord door TAVL 24 June 2021, 09:35

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @roy1990 

Bij een verhuizing sluit je een nieuwe abonnement af omdat een thuis abonnement postcode gebonden is. Het nieuwe abonnement sluit je af onder de nieuwe prijzen en voorwaarden.

Dan wordt het voor mij ook een optie om te kijken naar andere aanbieders, want zo te zien wordt mijn abonnement duurder met precies dezelfde opties. En ondanks dat ik tevreden ben, heb ik last gehad van meerdere storingen afgelopen jaar of minder dekking dan gewenst.

Reputatie 7
Badge +14

Met de nieuwe abonnementen kun je ook gebruik maken van de nieuwe klant voordeel mogelijkheden.

Reputatie 7
Badge +4

Kijk inderdaad naar het totaalplaatje. Handig om te kijken wat er mogelijk is op jouw nieuwe adres. Dat maakt de vergelijking wellicht anders. Zo is op steeds meer adressen 1Gbps mogelijk. Ook helpt het om te kijken met klantvoordeel. Dit geldt als je meerdere mobiele en vaste diensten van Tele2 of T-Mobile op jouw adres hebt. Laat zeker weten wat jouw mogelijkheden zijn, dan kijken we graag met je mee om te kijken wat de mogelijkheden zijn. 

Reputatie 3

Zeg alsjeblieft je abbo op en vraag een nieuwe aan als je bij T-mobile wil blijven want het verhuis proces is een ramp.

Krijg klantvoordeel totaal niet meer aan de praat doordat mijn T-Mobile Thuis op mijn oude adres blijft staan en niemand die het op kan lossen binnen T-Mobile.

Reputatie 7
Badge +4

Deze reactie snap ik, maar niet in een topic dat 5 maanden geleden voor het laatst actief is. Dergelijke posten in oudere topics is niet de bedoeling en dit staat ook in de community huisregels. Graag helpen de T-Mobile moderators en superusers je aan een oplossing in jouw eigen topic.

Reageer