Beantwoord

zo snel mogelijk een monteur bij mijn huis of mijn connectie terug

  • 20 December 2021
  • 2 reacties
  • 72 Bekeken

Dus. 

T-mobile heeft mijn internet connectie gekidnapt. 

We zouden per 24 december overstappen. 

Nu zitten we sinds vandaag 20 december zondee aansluiting. Omdat T-mobile de connectie van onze vorige provider heeft opgeëist maar ons nog niet thuis heeft aangesloten. 

Wil het best zelf doen maar dan heb ik geen garantie. 

Nu kunnen wij beide echter niet werken. Gezien het Lockdown is. Kantoren zijn gesloten en jullie zorgen dat wij geen internet hebben. 

Je kunt als bedrijf niet zeggen sorry onze fout doe het er maar mee. 

Wij hebben werk met dikke deadlines af te ronden. Het is namelijk ook het einde van het 4de kwartaal. 

Dus dit moet zo snel mogelijk opgelost worden. Het liefst vandaag nog maar morgen neem ik ook genoegen mee. Jullie fout dus jullie probleem en jullie dienen dit op te lossen. Zo snel mogelijk

icon

Beste antwoord door Hidden.nld 22 December 2021, 10:50

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7

Hoi @Pinky09 ,

Dank je wel voor je bericht en het delen van je gevoel. Ik kijk graag met je mee naar de situatie om meer duidelijkheid te kunnen geven. Normaliter doen we dit aan de hand van het e-mailadres wat hier op de Community bekend is. Ik zie dat daar geen account aan verbonden is. Ik wil je vragen om je klantgegevens toe te voegen aan jouw Community profiel. Op die manier kan ik je dossier bekijken en je verder helpen. Ik hoor het graag van je! 

Reputatie 7

@Pinky09 je doet nog al wat aannames. Ik heb geen glazen bol dus kan niet precies zien wat er aan de hand is. Maar ik denk dat je overstapt van glasvezel naar glasvezel met een cts mediaconvertor. Deze overstap word dan door KPN NetwerkNL uitgevoerd.

Zou je eens een foto kunnen maken van je aansluiting ?