Beantwoord

Zyxel T-50 geen wereldbol

  • 16 March 2023
  • 9 reacties
  • 164 Bekeken

Reputatie 1

Hoi allemaal,

 

Nieuw T-mobile thuis abonnement (ik kom van Ziggo). Gistermiddag 15 maart heb ik de sms ontvangen dat ik in de loop van de dag T-mobile thuis kon installeren. Helaas gaat het lampje bij de wereldbol niet branden. Aan/uit, 2.4G en 5G branden wel.

Herstart en reset heb ik al geprobeerd. Ik plaats hier even wat foto’s, ook van het ISRA punt (varkenssnuit in woonkamer):

 

 

 

Het gaat om de rode en blauwe draden, toch? Ik ben natuurlijk een leek, maar ze lijken op de goede plek vast te zitten. Ik heb ook al geprobeerd om de losse oranje en witte draden te verbinden met het extra doosje uit het installatiepakket, maar dat leverde niets op.

Ik woon in een appartement, er is bij mijn weten geen ander ISRA punt en al mijn buren gebruiken ook deze varkenssnuitaansluiting in de woonkamer dus het zou moeten werken.

Waqqas en anderen, please help!

icon

Beste antwoord door Waqqas 16 March 2023, 11:42

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @wellieR 

Je hebt dus beide combinaties al geprobeerd, rood/blauw en oranje/wit. Heb je toevallig ook een meterkast in je appartement waar 1 van onderstaande aanwezig is of is dit de kabel die je appartement binnenkomt? Dan moet er een monteur voor komen volgens mij.

 

Reputatie 1

Hoi Waqqas, dank voor je reactie! Ik heb alleen dit punt in de woonkamer, dus de derde van links op jouw foto. Ik ga de klantenservice maar eens bellen.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @wellieR, super dat je ook een foto kon plaatsen! Zo te zien ben ik je belletje nog voor en daarom heb ik zojuist een installatiemonteur van Guidion voor je aangevraagd. Je ontvangt hiervoor snel een digitale agendalink via email en SMS. 

Hopelijk kan je snel van het internet gaan genieten! 😃

Reputatie 1

Dank je Cal, de monteur komt morgen. Ik hoop dat het snel is geregeld!

Reputatie 1

Nog geen internet helaas. De monteur is zaterdag geweest en zijn conclusie was dat KPN langs moet komen. Hij zou dat in gang zetten (staat ook vermeld op de werkbon). Weet iemand hoe lang het duurt voordat ik daar bericht over kan verwachten?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @wellieR, als wij iets moeten doorzetten staat daar standaard een verkingstijd van vijf dagen voor. Binnen die tijd zal er contact worden opgenomen! 

Reputatie 1

We zijn een week (vijf werkdagen) verder, ik heb nog niets gehoord.

Reputatie 7
Badge +5

Hi @wellieR, mijn oprechte excuses. Ik heb intern meteen verzocht de situatie met spoed op te pakken. Ik hou het persoonlijk voor je in de gaten, zodat ik zeker weet dat het onderzoek zo snel mogelijk verloopt. Ontzettend bedankt voor je geduld!

Reputatie 1

Monteur van KPN is geweest, heeft wat geknutseld op straat en het ISRA punt vernieuwd en het werkt nu, ik ben blij!

Reageer