Beantwoord

Zyxel T54 Glasvezelmodem bestellen

  • 16 April 2022
  • 5 reacties
  • 1439 Bekeken

Beste Tmobile,

 

Ik heb onlangs een glasvezel netwerkverbinding genomen bij jullie. Graag zou ik willen overgaan, op de nieuwe Zyxel modem die speciaal voor glasvezel is. 

 

Groeten, 

 

Saber

icon

Beste antwoord door Waqqas 16 April 2022, 19:48

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Addit1981 

Sinds dinsdag 12 april is de nieuwe Zyxel geïntroduceerd en sindsdien wordt hij geleverd bij nieuwe glasvezel abonnementen.

Wanneer heb jij je abonnement afgesloten?

Zo speciaal is die niet voor glasvezel, het gedeelte wat er voor ingezet zou kunnen worden hebben ze uitgeschakeld is niet veel meer dan de T-50 die je nu hebt, je mist alleen de WiFi 6.

Daarbij snap ik nog steeds niet waarom men gelijk het nieuwste wil hebben, de T-50 was in het begin een draak van een modem, werkte beroerd en werd steeds beter met de firmware updates tot een goede router die het nu is, de T-54 zal hetzelfde lot ondergaan.

Ik kies liever voor bewezen zekerheid.

Reputatie 7
Badge +14

Beste Tmobile,

 

Ik heb onlangs een glasvezel netwerkverbinding genomen bij jullie. Graag zou ik willen overgaan, op de nieuwe Zyxel modem die speciaal voor glasvezel is. 

 

Groeten, 

 

Saber

De T-54 is niet speciaal voor glasvezel omdat T-Mobile de SFP niet gebruikt.  Je houdt bij beide routers een losse ONT.

Ook al word de sfp wel gebruikt kan er ook een sfp in voor andere doeleinden, een echte glas router word het nooit, zit ook een dsl modem in.

Reputatie 7
Badge +5

... de T-50 was in het begin een draak van een modem, werkte beroerd en werd steeds beter met de firmware updates tot een goede router die het nu is, de T-54 zal hetzelfde lot ondergaan.

Ik kies liever voor bewezen zekerheid.

De Hardware van de T50 was en is nog steeds goed. Je hoort mij niet klagen.
Het was de Tmobile firmware waardoor het beestje kreupel werd en na een langdurig proces, van updates, zich wat beter gedroeg. 😁

Het is te hopen dat het aanpassen naar Tmobile firmware in de T54 van start af beter geslaagd is.