F.A.Q.

De Overstapservice: hoe en wat

De Overstapservice: hoe en wat

Toon eerste reactie

82 reacties

Reputatie 1

No worries, I must have misinterpreted your post - that's on me! 😊 Thank you for replying with such understanding, it says a lot about your character and I really appreciate that.

If there's anything else I can do, please let me know.

No. It is all good. Thanks a lot, again! 🤗

Hi, hoe werkt de overstapservice precies. Geldt dat ook als je via een internet vergelijk site doet. Ik wil namelijk overstappen naar T mobile thuis. Kan dat gewoon via een vergelijk site? Ik heb namelijk een leuke aanbieding gezien maar weet niet of hun nou wel of niet met jullie samenwerken? Zie https://overstappenvanprovider.nl/internet-tv/internet-vergelijken/

 

ze bieden ook t mobile thuis aan en zag dat jullie als goedkoopste provider uit de bus kwamen. Of moet ik gewoon via jullie website overstappen want ik wil wel gebruik maken van de overstapservice

groetjes

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @John1989nl , welkom bij de community. 

Wat een slechte vergelijk site.. het wordt allemaal heel onoverzichtelijk gepresenteerd.  De zogenaamde aanbiedingen krijg je ook als je rechtstreeks bij een provider klant wordt zonder deze tussenpartij. Vul hier je postcode maar eens in, dan zie je gelijk de aanbieding en wat voor verbinding er op jouw adres mogelijk is.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @John1989nl 

Ik raad je aan om over te stappen via breedbandwinkel.nl, de eerste 6 maanden betaal je 30 euro en met klantvoordeel de eerste 6 maanden 25 euro met 35 euro cashback.

Je kan tijdens het bestellen aangeven dat je gebruik wilt maken van de overstapservice. Met de overstapservice hoef je zelf niks op te zeggen, dat doet T-Mobile voor je en je huidige provider blijft zijn diensten leveren tot de datum waarop T-Mobile zijn diensten gaat leveren.

Een waarschuwing voor iedereen die een bestelling i.v.m. een aanpassing wil annuleren en opnieuw plaatsen. Niet doen ondanks dat de klantenservice aangeeft dat het kan!

Ik sloot een TMobile abo af voor alleen internet voor het aanbod van 30 euro. Zouden TV kijken via een app. Bij het uitproberen bleek mijn vrouw dit niet te waarderen. 

Contact gezocht met TMobile. Wijzigen aanvraag (TV toevoegen) kon niet, annuleren wel. Daarna opnieuw voor actietarief internet + tv abo aanvragen. Dit direct gedaan. 

Wat gebeurt er nu. De overstapservice raakt helemaal in de war. Bij de 2e aanvraag gaat de opzegtermijn van de oude provider opnieuw in. Vervolgens trekt TMobile de overstapservice voor de 1e aanvraag in na ontvangst van de apparatuur. Dit was echter NA het afsluiten van de 2e aanvraag. Hierdoor dacht mijn oude provider (Ziggo) dat mijn abo bij hun toch door zou blijven lopen. Heb ik weer moeten opzeggen en ging wederom de opzegtermijn in. 

‘Mijn T-Mobile’ snapt het ook niet meer, want daar loopt alles door elkaar heen. 

Ik hoop dat alles nog goed komt (aansluiten TMobile 20/7, afsluiten Ziggo 5/8), maar moet zeggen dat ik wel zo mijn twijfels heb :-( 

Hallo, mijn odido abonnement is zojuist opgeleverd. Mijn KPN abonnement is echter ook nog actief ondanks dat ik gebruik heb gemaakt van de overstapservice. 

 

Ik heb een tijd geleden een mail van KPN gekregen die zegt dat mijn abonnement wordt gestopt als odido aan hun bevestigt dat mijn abonnement bij odido actief is. Wanneer doen jullie dit?

______________________________________________

Krijg net bericht van KPN dat de overstap verwerkt is. Helemaal goed! 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @JWes, super fijn dat het kort na je bericht alsnog is gelukt, nog van harte welkom gewenst bij Odido en ik wens je heel veel plezier met ons Internet toe! 😃

Reageer