F.A.Q.

De Overstapservice: hoe en wat

De Overstapservice: hoe en wat

Toon eerste reactie

82 reacties

Hallo

ik heb zojuist t-mobile thuis aangevraagd, internet en tv dus. Ik wil de overstapservice gebruiken, maar kan maar 1 oude aanbieder invullen (deze aanvraag is overigens al meteen goedgekeurd).

Ik heb 2 oude abonnementen lopen bij Ziggo, (blijkbaar is het daar onmogelijk om de abonnementen op 1 adres op 1 naam te krijgen), en een abonnement bij Online.

Ik heb nu dus 1 abonnement bij Ziggo kunnen doorgeven voor de overstapservice, maar wat doe ik nu met die andere twee ?



ik hoor het graag, aangezien ik maar 3 dagen tijd heb om alles door te geven voor de overstapservice.



Gr Sandra
Hallo,



Zelfde probleem als Fred, wil overstappen van NLEx naar T-Mobile. Het overstapformulier lijkt nog niet aangepast te zijn! Ik krijg de 11 cijfers van mijn NLEx/NEM contractnummer niet ingevoerd.

Is dit op te lossen, of moet ik het contract zelf opzeggen?
Reputatie 7
@bertus.



Welkom op het forum en bedankt voor je interesse! Ik heb je bericht hier geplaatst, omdat hierboven de overstapservice wordt uitgelegd. Lukt het met die informatie? De overstapservice vraag je direct bij je aanvraag aan.



@Fred



Aww, dat vind ik jammer. Het lijkt erop dat de DSL lijn inderdaad niet helemaal stabiel is. Dan zal je last krijgen bij alle providers inderdaad. Goed dat je voor glas hebt gekozen, dat is toch de toekomst. Hopen dat de monopolie op glas snel verdwijnt.



Blijf je wel op het forum? :8
Reputatie 2
Hey Sander,



Leuk om je hier weer te zien. Zo te zien zijn heel wat oudere Vodafone Thuis moderatoren vertrokken 😞 Ik was heel snel met mijn bericht en ga je teleurstellen. Ik heb de aanvraag geannuleerd. Dat heeft helemaal niets met T-Mobile te maken. Om een lang verhaal kort te houden, vertrouw ik mijn telefoonlijn niet meer. Tijdens het half jaar NLEx is mijn verbinding iedere twee maanden ingestort (NLEx levert eigenlijk gewoon Telfort), iets wat bij T-Mobile niet gebeurde. Echter om een jaar DSL via T-Mobile aan te gaan en misschien toch in dezelfde situatie terecht te komen, ben ik uiteindelijk toch maar voor glas gegaan. Geheel tegen mijn principe bij Caiway, maar T-Mobile Thuis levert niet via glas op mijn adres..... Anders was de keuze heel makkelijk geweest 🙂 Maar ik wil het mezelf en jullie niet aandoen als er echt wat mis is met de lijn (buitenshuis), dat gaat dan heel veel tijd en geld kosten ;-)



Ik kon het bericht helaas niet meer weghalen...



Groeten!

Fred
Reputatie 7
Hey Fred_M!



Welkom terug! Super om je hier weer te treffen. Hangende pootjes of niet, ik ben blij dat je weer terugkomt. Graag maak ik die overstapservice dan ook voor je in orde. NLEx of NEM, ik regel 't. Stuur mij jouw postcode, huisnummer, laatste vier cijfers van je banknummer en vaste telefoonnummer (zoals bekend was bij NLEx) in een privébericht en ik ga mijn best voor je doen. 😃
Reputatie 2
Hallo,



Na 5 maanden afwezigheid (was klant van Vodafone Thuis) ben ik op "hangende pootjes" teruggekomen na het vroegtijdig beëindigen van mijn abonnement bij NLEx.



Ik wil gebruik maken van de overstapservice, maar kon NLE niet in de lijst vinden. Na telefonisch contact met de klantenservice bleek dat in jullie lijst NEM te zijn. Misschien handig om dat te veranderen in NLE(x), aangezien die naam door de provider wordt gebruikt ;-)



Maar oke, in het veld contractnummer wilde ik mijn 11 cijferige contractnummer invullen, maar krijg direct een foutmelding omdat het contractnummer maar uit 10 cijfers mag bestaan. Echter mijn contractnummer is toch echt 11 cijfers en start/eindigt niet met een 0.



Hoe kan ik nu mijn correcte oude contractnummer doorgeven?



Alvast bedankt!
ik wil overstappen van kpn naar T-Mobiel (alles in 1),

en dan gebruikmaken van de overstapservice,

hoe pak ik dat het beste aan,

groeten Bertus

Reageer