F.A.Q.

Nieuwe aanvraag Internet + TV: alles op een rijtje

Nieuwe aanvraag Internet + TV: alles op een rijtje
Reputatie 7
Badge +16

Je hebt Internet + TV besteld en je hebt onze bevestigingsmail ontvangen. Gefeliciteerd! De bal is aan het rollen. Maar we kunnen ons ook voorstellen dat je nog een vraag hebt. Dan zit je hier goed, want hier vind je alle antwoorden op veelgestelde vragen. 

  

Hoe zit het met je bestelling, hoe ziet het tijdschema eruit, wat is de Overstapservice ook alweer? We behandelen alle vragen die te maken hebben met nieuwe aanvragen. Zo kun jij met alle kennis op zak richting de start van jouw abonnement gaan!  

 

Ik moet nog bestellen, hoe werkt het?

Doe snel de postcode check: https://odido.nl/internet/glasvezel/check. Hier kun je zien wat er op jouw adres mogelijk is. Alle opties en mogelijkheden kun je hier direct aan- of afvinken. Je kunt hier ook direct een bestelling plaatsen. Heb je toch nog een vraag en wil je dit telefonisch bespreken? Bel ons dan op 0800-0092. We zijn Internet + TV van Odido en vertellen je er graag alles over! 


Wanneer gebeurt wat? Een tijdschema:

Je abonnement wordt aangevraagd met de snelst mogelijke datum, je bent dan gemiddeld binnen 4 weken online! Natuurlijk kun je ook een datum tot wel drie maanden in de toekomst kiezen. 

  1. Je ontvangt een bevestigingsbrief en e-mail. 

  1. Ongeveer twee weken later kun je een afspraak met de monteur maken (als je een Glasvezelabonnement hebt gekozen) en spreek je een definitieve startdatum af. Een abonnement met Standaard Internet (DSL) is op basis van zelfinstallatie. Je hebt dan geen monteur nodig, maar ontvangt een e-mail met de daadwerkelijke startdatum. 

  1. Ongeveer veertien dagen voor de startdatum ontvang je het installatiepakket. 

  1. Op de startdatum wordt jouw lijn geactiveerd en kan jij (of de monteur) installeren. 


Bedenktermijn? 

Je kunt binnen 14 dagen, nadat je aansluiting geactiveerd is of de monteur het modem geïnstalleerd heeft, herroepen. Je betaalt de activatiekosten en eventuele installatiekosten. Wanneer er echter geen aansluitkosten gerekend zijn, hoef je deze niet nadien nog te betalen - ook niet als je binnen de opzegtermijn opzegt. Wel betaal je voor de geleverde diensten vanaf het moment aansluitdatum (opleverdatum werkende diensten) tot aan het moment van opzegging in de 14 dagen respijtperiode. Abonnementskosten en gebruikskosten betaal je dus tot het moment dat je niet meer aangesloten bent.


Nummerbehoud, hoe werkt dat?

Altijd fijn om je oude vertrouwde nummer mee te nemen naar je nieuwe abonnement. Bij je aanvraag kun je voor nummerbehoud kiezen. Als alle gegevens na controle juist zijn, dan wordt je nummer gekoppeld aan je nieuwe Internetabonnement voor thuis. We controleren typefoutjes, of het nummer wel op dezelfde naam staat en of je wel binnen hetzelfde netnummer blijft wonen. We vragen het nummer aan zodra de installatie is afgerond. Dit proces is zo gepiept en je hebt dus op de dag van installatie je oude vertrouwde nummer terug bij je nieuwe Internet voor thuis abonnement! 
 
Ben je nummerbehoud vergeten aan te vragen en wil je dit alsnog? Dat kan!  Lees snel dit topic voor meer informatie over nummerbehoud: Veelgestelde vragen over nummerbehoud


Overstapservice, hoe zit dat?

Bij je aanvraag kun je meteen aangeven of je gebruik wilt maken van de Overstapservice. Dit staat dan vermeld in de bevestiging die je van ons krijgt. Vervolgens willen we natuurlijk nog even weten welk abonnement je wilt opzeggen en bij welke provider je zit. Hiervoor sturen wij een e-mail ter herinnering. De gegevens kun je vervolgens invullen in Mijn Odido. Kun je nog niet inloggen, kijk dan bij deze uitleg. Lukt dat niet, bel dan met onze service en geef de volgende informatie door: 

  • Je huidige aanbieder 

  • Het contractnummer 

  • De laatste 3 cijfers van je IBAN 

  • Je telefoonnummer 

  • De achternaam op het contract van je huidige aanbieder 

Ben je de Overstapservice vergeten aan te vragen en wil je dit alsnog? Dat kan nog binnen zeven dagen na je aanvraag!  Lees snel dit topic voor meer informatie over de Overstapservice: Veelgestelde vragen over de Overstapservice

  

Let op! We kunnen maar één provider voor je opzeggen. Heb je meerdere providers voor internet, TV en telefonie? Zorg dan dat je zelf de andere provider(s) nog opzegt.  


Hoe regel ik zelf mijn overstap?

Je kan de overstap natuurlijk ook zelf regelen, zo gepiept. Er zit wel een verschil tussen Internet (DSL) en Glasvezelinternet: 

  • Internet (DSL) > Hiervoor is geen monteur nodig. Bij je aanvraag krijg je een verwachte opleverdatum te zien. Deze bevestigen wij na twee weken. Zodra de startdatum bevestigd is, kun je jouw oude provider opzeggen. 

  • Glasvezelinternet > Nu komt er een monteur langs om de installatie uit te voeren. Twee à drie weken na je aanvraag kun je een afspraak inplannen. Je kunt tussen de één en zes weken in de toekomst plannen. Kies de monteursafspraak dan minimaal vier weken in de toekomst en zeg daarna pas je oude provider op. Je hebt namelijk een maand opzegtermijn bij je oude provider. 

Let op! Er kan maar één provider op de lijn zitten. Heb je Glasvezel bij een andere provider, dan nemen wij de lijn dus over. Een kabelaansluiting (coax) kan wel naast Standaard Internet of Glasvezel bestaan. 

 

Klantvoordeel, hoe zit dat precies?

Heb je een Odido Mobiel abonnement en neem je daarnaast ook diensten af van Odido voor thuis, dan kom je in aanmerking voor Klantvoordeel met onder andere jouw Internet & Unlimited abonnement voor € 25,- per maand per abonnement! Nadat de de lijn is geactiveerd en je gebruik kan maken van je verbinding, zal ook het Klantvoordeel in gang worden gezet. Je kan handig zelf het Klantvoordeel regelen via Mijn Odido. Meer weten? Klik dan hier


Toch nog iets veranderen in je bestelling?

Loop je bestelling goed na. Heb je bijvoorbeeld genoeg TV boxen besteld? Voor de installatie staat je abonnement op ‘pauze’. Je kan dan alleen nog een TV box toevoegen of Nummerbehoud aanvragen. Alle andere wijzigingen kunnen we voor je doorvoeren zodra de installatie is afgerond. Dit doe je door in te loggen op Mijn Odido

 

Het installatiepakket komt eraan

Krijg je het installatiepakket toegestuurd of wordt er apparatuur vervangen? Het is mogelijk om bij bestelling of het wijzigen van het abonnement, het afleveradres te wijzigen. Op deze manier komt het pakketje altijd bij jou aan. Ook bij een verhuizing is het mogelijk om het pakket naar een ander adres te laten versturen. Je hebt zelf de keuze waar het pakket naar toegestuurd wordt. Het nieuwe adres, het oude adres of misschien wel een ander adres. Zo wordt het pakket altijd ergens afgeleverd!


Het installeren van het pakket

Om te installeren bij Glasvezelinternet heb je een monteur nodig. Lekker makkelijk dus! Bij DSL Internet kun je de installatie eenvoudig zelf doen. Lees er alles over in dit topic: Installatie: hoe, wat en waar!


De wensdatum verzetten of vervroegen

Wensdatum vervroegen
Maak je gebruik van de Overstapservice? Dan kan je de wensdatum niet vervroegen. Heb je al een afspraak gemaakt voor de installatie? Neem dan contact op met onze monteursdienst Guidion via 088 2000 151.

Wensdatum uitstellen
Heb je al een afspraak gemaakt voor de installatie? Neem dan contact op met onze monteursdienst Guidion via 088 2000 151. Heb je nog geen afspraak gemaakt met een monteur? Neem dan contact op met de klantenservice of laat dan hier een bericht achter!

 

Andere vragen over het je nieuwe abonnement? Stel ze gerust in dit topic. We zijn actief op veel verschillende kanalen, dus mocht je jouw vraag ergens anders willen stellen, dan kan dat altijd! Check dit topic voor het overzicht: Vragen? We zijn er voor je. 

 


570 reacties

Reputatie 7

Hi @Johan-M, merci voor deze terugkoppeling! Heel goed dat je meteen contact hebt opgenomen met VWT op verzoek van mijn collega. Ik ga net zoals eerder deze week één van mijn collega's aan de mouw trekken en nu met de vraag of we dit proces meer kunnen versnellen. Hopelijk werpt dit zijn vruchten af, want ik wil dat je zo rap mogelijk van jouw verbinding kunt genieten. 

Reputatie 4

 

Je hebt T-Mobile voor thuis besteld en je hebt onze bevestigingsmail ontvangen. Gefeliciteerd! De bal is aan het rollen. Maar we kunnen ons ook voorstellen dat je nog een vraag hebt. Dan zit je hier goed, want hier vind je alle antwoorden op veelgestelde vragen.

 

Hoe zit het met je bestelling, hoe ziet het tijdschema eruit, wat is de Overstapservice ook alweer? We behandelen alle vragen die te maken hebben met nieuwe aanvragen. Zo kun jij met alle kennis op zak richting de start van jouw abonnement gaan! 

 

Ik moet nog bestellen, hoe werkt het?

Doe snel de postcode check:T-Mobile voor thuis postcodecheck. Hier kun je zien wat er op jouw adres mogelijk is. Alle opties en mogelijkheden kun je hier direct aan- of afvinken. Je kunt hier ook direct een bestelling plaatsen. Heb je toch nog een vraag en wil je dit telefonisch bespreken? Bel ons dan op 0800-0419. We zijn trots op T-Mobile voor thuis en vertellen je er graag alles over!


Wanneer gebeurt wat? Een tijdschema:

Je abonnement wordt aangevraagd met de snelst mogelijke datum, je bent dan gemiddeld binnen 4 weken online! Natuurlijk kun je ook een datum tot wel drie maanden in de toekomst kiezen.

  1. Je ontvangt een bevestigingsbrief en e-mail.
  2. Ongeveer twee weken later kun je een afspraak met de monteur maken (als je een Glasvezelabonnement hebt gekozen) en spreek je een definitieve startdatum af. Een abonnement met Standaard Internet (DSL) is op basis van zelfinstallatie. Je hebt dan geen monteur nodig, maar ontvangt een e-mail met de daadwerkelijke startdatum.
  3. Ongeveer veertien dagen voor de startdatum ontvang je het installatiepakket.
  4. Op de startdatum wordt jouw lijn geactiveerd en kan jij (of de monteur) installeren.


Bedenktermijn? 

Je kunt binnen 14 dagen, nadat je aansluiting geactiveerd is of de monteur het modem geïnstalleerd heeft, herroepen. Je betaalt de activatiekosten en eventuele installatiekosten. Abonnementskosten en gebruikskosten betaal je tot het moment dat je niet meer aangesloten bent.


Nummerbehoud, hoe werkt dat?

Altijd fijn om je oude vertrouwde nummer mee te nemen naar je nieuwe abonnement. Bij je aanvraag kun je voor nummerbehoud kiezen. Als alle gegevens na controle juist zijn, dan wordt je nummer gekoppeld aan je nieuwe Internetabonnement voor thuis. We controleren typefoutjes, of het nummer wel op dezelfde naam staat en of je wel binnen hetzelfde netnummer blijft wonen. We vragen het nummer aan zodra de installatie is afgerond. Dit proces is zo gepiept en je hebt dus op de dag van installatie je oude vertrouwde nummer terug bij je nieuwe Internet voor thuis abonnement!

Ben je nummerbehoud vergeten aan te vragen en wil je dit alsnog? Dat kan!  Lees snel dit topic voor meer informatie over nummerbehoud: Veelgestelde vragen over nummerbehoud.


Overstapservice, hoe zit dat?

Bij je aanvraag kun je meteen aangeven of je gebruik wilt maken van de Overstapservice. Dit staat dan vermeld in de bevestiging die je van ons krijgt. Vervolgens willen we natuurlijk nog even weten welk abonnement je wilt opzeggen en bij welke provider je zit. Hiervoor sturen wij een e-mail ter herinnering. De gegevens kun je vervolgens invullen bij My T-Mobile Thuis. Kun je nog niet inloggen, kijk dan bij deze uitleg. Lukt dat niet, neem dan contact op met de klantenservice en geef de volgende informatie door:

  • Je huidige aanbieder
  • Het contractnummer
  • De laatste 3 cijfers van je IBAN
  • Je telefoonnummer
  • De achternaam op het contract van je huidige aanbieder

Ben je de Overstapservice vergeten aan te vragen en wil je dit alsnog? Dat kan nog binnen zeven dagen na je aanvraag!  Lees snel dit topic voor meer informatie over de Overstapservice: Veelgestelde vragen over de Overstapservice.

 

Let op! We kunnen maar één provider voor je opzeggen. Heb je meerdere providers voor internet, TV en telefonie? Zorg dan dat je zelf de andere provider(s) nog opzegt. 


Hoe regel ik zelf mijn overstap?

Je kan de overstap natuurlijk ook zelf regelen, zo gepiept. Er zit wel een verschil tussen Internet (DSL) en Glasvezelinternet:

  • Internet (DSL) > Hiervoor is geen monteur nodig. Bij je aanvraag krijg je een verwachte opleverdatum te zien. Deze bevestigen wij na twee weken. Zodra de startdatum bevestigd is, kun je jouw oude provider opzeggen.
  • Glasvezelinternet > Nu komt er een monteur langs om de installatie uit te voeren. Twee à drie weken na je aanvraag kun je een afspraak inplannen. Je kunt tussen de één en zes weken in de toekomst plannen. Kies de monteursafspraak dan minimaal vier weken in de toekomst en zeg daarna pas je oude provider op. Je hebt namelijk een maand opzegtermijn bij je oude provider.

Let op! Er kan maar één provider op de lijn zitten. Heb je Glasvezel bij een andere provider, dan nemen wij de lijn dus over. Een kabelaansluiting (coax) kan wel naast Standaard Internet of Glasvezel bestaan.

 

Klantvoordeel, hoe zit dat precies?

Heb je een mobiel T-Mobile abonnement en neem je daarnaast ook diensten af van T-Mobile voor thuis, dan kom je in aanmerking voor Klantvoordeel met onder andere jouw Internet & Unlimited abonnement voor € 25,- per maand per abonnement! Nadat de de lijn is geactiveerd en je gebruik kan maken van je verbinding, zal ook het Klantvoordeel in gang worden gezet. Je kan handig zelf het Klantvoordeel regelen via My T-Mobile Thuis. Meer weten? Klik dan hier!


Toch nog iets veranderen in je bestelling?

Loop je bestelling goed na. Heb je bijvoorbeeld genoeg TV Boxen besteld? Voor de installatie staat je abonnement op ‘pauze’. Je kan dan alleen nog een TV Box toevoegen of Nummerbehoud aanvragen. Alle andere wijzigingen kunnen we voor je doorvoeren zodra de installatie is afgerond. Dit doe je door in te loggen op jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account.

 

Het installatiepakket komt eraan

Krijg je het installatiepakket toegestuurd of wordt er apparatuur vervangen? Het is mogelijk om bij bestelling of het wijzigen van het abonnement, het afleveradres te wijzigen. Op deze manier komt het pakketje altijd bij jou aan. Ook bij een verhuizing is het mogelijk om het pakket naar een ander adres te laten versturen. Je hebt zelf de keuze waar het pakket naar toegestuurd wordt. Het nieuwe adres, het oude adres of misschien wel een ander adres. Zo wordt het pakket altijd ergens afgeleverd!


Het installeren van het pakket

Om te installeren bij Glasvezelinternet heb je een monteur nodig. Lekker makkelijk dus! Bij DSL Internet kun je de installatie eenvoudig zelf doen. Lees er alles over in dit topic: Installatie: hoe, wat en waar!


De wensdatum verzetten of vervroegen

Wensdatum vervroegen
Maak je gebruik van de Overstapservice? Dan kan je de wensdatum niet vervroegen. Heb je al een afspraak gemaakt voor de installatie? Neem dan contact op met onze monteursdienst Guidion via 088 2000 151.

Wensdatum uitstellen
Heb je al een afspraak gemaakt voor de installatie? Neem dan contact op met onze monteursdienst Guidion via 088 2000 151. Heb je nog geen afspraak gemaakt met een monteur? Neem dan contact op met de klantenservice of laat dan hier een bericht achter!

 

Andere vragen over het je nieuwe abonnement? Stel ze gerust in dit topic. We zijn actief op veel verschillende kanalen, dus mocht je jouw vraag ergens anders willen stellen, dan kan dat altijd! Check dit topic voor het overzicht: Contact met T-Mobile voor thuis.

Beste T-Mobile,

Mijn abonnement is in oplevering, de glasvezel komt nu nog niet verder dan de straat.
Ik wilde mijn abonnement, voordat die opgeleverd wordt, aangepast hebben. Dit is via de website niet mogelijk.
Ik zou graag willen afzien van "Vast Bellen Start", ik gebruik mijn vaste telefoon toch nog maar nauwelijks. Hoe krijg ik dat voor elkaar?

 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @paul1966 

Je abonnement gaat pas in wanneer de Guidion monteur de mediaconverter en router heeft geïnstalleerd dus het is tot die tijd mogelijk om je aanvraag te laten annuleren en opnieuw een aanvraag doen.

Reputatie 1

My activated time is since Nov’19, but till now I still DO NOT have connection!!! Customer service is helpless, always saying you need to wait for call, but no one calls!! This is soooo annoying!!

Reputatie 7
Badge +15

Hello @xxxxjjj 

Do you have a Fiber or DSL connection?

In case of DSL to which KPN ISRA points of these is the modem connected?

In case of Fiber which lights on the mediaconverter are on, off or blinking? And is the internet cable going to the WAN port of the router?

Reputatie 1

Hello @xxxxjjj 

Do you have a Fiber or DSL connection?

In case of DSL to which KPN ISRA points of these is the modem connected?

In case of Fiber which lights on the mediaconverter are on, off or blinking? And is the internet cable going to the WAN port of the router?

I dont have those devices you showed in the picture, I have the below mediaconverter connect with my fiber and a modem in my house, but the fiber light is always off. I believe my WAN connection is correct, because WAN light is green. There might be something wrong with my fiber conversion, but no one contacted me till now to help me out.

 

Reputatie 1

Hello @xxxxjjj 

Do you have a Fiber or DSL connection?

In case of DSL to which KPN ISRA points of these is the modem connected?

In case of Fiber which lights on the mediaconverter are on, off or blinking? And is the internet cable going to the WAN port of the router?

@Waqqas do you have any idea how should I fix this ? 

Reputatie 7
Badge +15

@xxxxjjj

There seems to be no Fiber signal. You will have to wait for a moderator to reply so they can send a technician to look at the problem.

Reputatie 1

How can I end my contract since my internet is still not working

Reputatie 7

Hi @xxxxjjj, I'm really sorry that you're still offline at this moment! I can see that we really want to fix this for you and that the network administrator will contact you to make an appointment. Would you like to wait for this appointment or still cancel the contract? Please let me know, I totally respect your decision. 

Reputatie 1

Hi @xxxxjjj, I'm really sorry that you're still offline at this moment! I can see that we really want to fix this for you and that the network administrator will contact you to make an appointment. Would you like to wait for this appointment or still cancel the contract? Please let me know, I totally respect your decision. 

I think I will wait till next week, if still not working, I will cancel my contract. Thanks.

Reputatie 7

Hi @xxxxjjj, thank you so much for your patience and for letting me know! ❤️ Will you let us know as soon as the network administrator contacted you? 

 

Je hebt T-Mobile voor thuis besteld en je hebt onze bevestigingsmail ontvangen. Gefeliciteerd! De bal is aan het rollen. Maar we kunnen ons ook voorstellen dat je nog een vraag hebt. Dan zit je hier goed, want hier vind je alle antwoorden op veelgestelde vragen.

 

Hoe zit het met je bestelling, hoe ziet het tijdschema eruit, wat is de Overstapservice ook alweer? We behandelen alle vragen die te maken hebben met nieuwe aanvragen. Zo kun jij met alle kennis op zak richting de start van jouw abonnement gaan! 

 

Ik moet nog bestellen, hoe werkt het?

Doe snel de postcode check:T-Mobile voor thuis postcodecheck. Hier kun je zien wat er op jouw adres mogelijk is. Alle opties en mogelijkheden kun je hier direct aan- of afvinken. Je kunt hier ook direct een bestelling plaatsen. Heb je toch nog een vraag en wil je dit telefonisch bespreken? Bel ons dan op 0800-0419. We zijn trots op T-Mobile voor thuis en vertellen je er graag alles over!


Wanneer gebeurt wat? Een tijdschema:

Je abonnement wordt aangevraagd met de snelst mogelijke datum, je bent dan gemiddeld binnen 4 weken online! Natuurlijk kun je ook een datum tot wel drie maanden in de toekomst kiezen.

  1. Je ontvangt een bevestigingsbrief en e-mail.
  2. Ongeveer twee weken later kun je een afspraak met de monteur maken (als je een Glasvezelabonnement hebt gekozen) en spreek je een definitieve startdatum af. Een abonnement met Standaard Internet (DSL) is op basis van zelfinstallatie. Je hebt dan geen monteur nodig, maar ontvangt een e-mail met de daadwerkelijke startdatum.
  3. Ongeveer veertien dagen voor de startdatum ontvang je het installatiepakket.
  4. Op de startdatum wordt jouw lijn geactiveerd en kan jij (of de monteur) installeren.


Bedenktermijn? 

Je kunt binnen 14 dagen, nadat je aansluiting geactiveerd is of de monteur het modem geïnstalleerd heeft, herroepen. Je betaalt de activatiekosten en eventuele installatiekosten. Abonnementskosten en gebruikskosten betaal je tot het moment dat je niet meer aangesloten bent.


Nummerbehoud, hoe werkt dat?

Altijd fijn om je oude vertrouwde nummer mee te nemen naar je nieuwe abonnement. Bij je aanvraag kun je voor nummerbehoud kiezen. Als alle gegevens na controle juist zijn, dan wordt je nummer gekoppeld aan je nieuwe Internetabonnement voor thuis. We controleren typefoutjes, of het nummer wel op dezelfde naam staat en of je wel binnen hetzelfde netnummer blijft wonen. We vragen het nummer aan zodra de installatie is afgerond. Dit proces is zo gepiept en je hebt dus op de dag van installatie je oude vertrouwde nummer terug bij je nieuwe Internet voor thuis abonnement!

Ben je nummerbehoud vergeten aan te vragen en wil je dit alsnog? Dat kan!  Lees snel dit topic voor meer informatie over nummerbehoud: Veelgestelde vragen over nummerbehoud.


Overstapservice, hoe zit dat?

Bij je aanvraag kun je meteen aangeven of je gebruik wilt maken van de Overstapservice. Dit staat dan vermeld in de bevestiging die je van ons krijgt. Vervolgens willen we natuurlijk nog even weten welk abonnement je wilt opzeggen en bij welke provider je zit. Hiervoor sturen wij een e-mail ter herinnering. De gegevens kun je vervolgens invullen bij My T-Mobile Thuis. Kun je nog niet inloggen, kijk dan bij deze uitleg. Lukt dat niet, neem dan contact op met de klantenservice en geef de volgende informatie door:

  • Je huidige aanbieder
  • Het contractnummer
  • De laatste 3 cijfers van je IBAN
  • Je telefoonnummer
  • De achternaam op het contract van je huidige aanbieder

Ben je de Overstapservice vergeten aan te vragen en wil je dit alsnog? Dat kan nog binnen zeven dagen na je aanvraag!  Lees snel dit topic voor meer informatie over de Overstapservice: Veelgestelde vragen over de Overstapservice.

 

Let op! We kunnen maar één provider voor je opzeggen. Heb je meerdere providers voor internet, TV en telefonie? Zorg dan dat je zelf de andere provider(s) nog opzegt. 


Hoe regel ik zelf mijn overstap?

Je kan de overstap natuurlijk ook zelf regelen, zo gepiept. Er zit wel een verschil tussen Internet (DSL) en Glasvezelinternet:

  • Internet (DSL) > Hiervoor is geen monteur nodig. Bij je aanvraag krijg je een verwachte opleverdatum te zien. Deze bevestigen wij na twee weken. Zodra de startdatum bevestigd is, kun je jouw oude provider opzeggen.
  • Glasvezelinternet > Nu komt er een monteur langs om de installatie uit te voeren. Twee à drie weken na je aanvraag kun je een afspraak inplannen. Je kunt tussen de één en zes weken in de toekomst plannen. Kies de monteursafspraak dan minimaal vier weken in de toekomst en zeg daarna pas je oude provider op. Je hebt namelijk een maand opzegtermijn bij je oude provider.

Let op! Er kan maar één provider op de lijn zitten. Heb je Glasvezel bij een andere provider, dan nemen wij de lijn dus over. Een kabelaansluiting (coax) kan wel naast Standaard Internet of Glasvezel bestaan.

 

Klantvoordeel, hoe zit dat precies?

Heb je een mobiel T-Mobile abonnement en neem je daarnaast ook diensten af van T-Mobile voor thuis, dan kom je in aanmerking voor Klantvoordeel met onder andere jouw Internet & Unlimited abonnement voor € 25,- per maand per abonnement! Nadat de de lijn is geactiveerd en je gebruik kan maken van je verbinding, zal ook het Klantvoordeel in gang worden gezet. Je kan handig zelf het Klantvoordeel regelen via My T-Mobile Thuis. Meer weten? Klik dan hier!


Toch nog iets veranderen in je bestelling?

Loop je bestelling goed na. Heb je bijvoorbeeld genoeg TV Boxen besteld? Voor de installatie staat je abonnement op ‘pauze’. Je kan dan alleen nog een TV Box toevoegen of Nummerbehoud aanvragen. Alle andere wijzigingen kunnen we voor je doorvoeren zodra de installatie is afgerond. Dit doe je door in te loggen op jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account.

 

Het installatiepakket komt eraan

Krijg je het installatiepakket toegestuurd of wordt er apparatuur vervangen? Het is mogelijk om bij bestelling of het wijzigen van het abonnement, het afleveradres te wijzigen. Op deze manier komt het pakketje altijd bij jou aan. Ook bij een verhuizing is het mogelijk om het pakket naar een ander adres te laten versturen. Je hebt zelf de keuze waar het pakket naar toegestuurd wordt. Het nieuwe adres, het oude adres of misschien wel een ander adres. Zo wordt het pakket altijd ergens afgeleverd!


Het installeren van het pakket

Om te installeren bij Glasvezelinternet heb je een monteur nodig. Lekker makkelijk dus! Bij DSL Internet kun je de installatie eenvoudig zelf doen. Lees er alles over in dit topic: Installatie: hoe, wat en waar!


De wensdatum verzetten of vervroegen

Wensdatum vervroegen
Maak je gebruik van de Overstapservice? Dan kan je de wensdatum niet vervroegen. Heb je al een afspraak gemaakt voor de installatie? Neem dan contact op met onze monteursdienst Guidion via 088 2000 151.

Wensdatum uitstellen
Heb je al een afspraak gemaakt voor de installatie? Neem dan contact op met onze monteursdienst Guidion via 088 2000 151. Heb je nog geen afspraak gemaakt met een monteur? Neem dan contact op met de klantenservice of laat dan hier een bericht achter!

 

Andere vragen over het je nieuwe abonnement? Stel ze gerust in dit topic. We zijn actief op veel verschillende kanalen, dus mocht je jouw vraag ergens anders willen stellen, dan kan dat altijd! Check dit topic voor het overzicht: Contact met T-Mobile voor thuis.

 

Er wordt in de mail melding gemaakt dat je de status van je bestelling van T-Mobiles thuis in je account kunt volgen. Helaas, kan het nergens vinden. Dit kan echt makkelijker sneller en duidelijker.

Ook is mij door de verkoper aan de deur verteld dat jullie inmiddels Netflix als app in het tv pakket hebben, is dat waar? Ik kan ook dit nergens vinden. Ook wil ik weten of je alles nu w kan opnemen en terugkijken, dat was bij jullie erg beperkt. Dus waar het precies inhoudt wat ik heb besteld, niet alleen vermelding van tv. 

Reputatie 7
Badge +6

Ook is mij door de verkoper aan de deur verteld dat jullie inmiddels Netflix als app in het tv pakket hebben, is dat waar? Ik kan ook dit nergens vinden. Ook wil ik weten of je alles nu w kan opnemen en terugkijken, dat was bij jullie erg beperkt. Dus waar het precies inhoudt wat ik heb besteld, niet alleen vermelding van tv. 

@Felicia68 Netflix zit niet als app op de tv-box, maar als je een smart-tv hebt, kun je daar de app op installeren. Dat geldt trouwens ook voor de T-Mobile TV-app. In dit topic staat op welke tv's dat allemaal kan.

Opnemen kan niet van alle zenders, maar bij de meeste (en populairste) zenders kan het wel. Dit kun je terugvinden in het zenderoverzicht.

Reputatie 3

Het duurde mij allemaal toch iets té lang (op 27 april besteld) en als ik hier in de community rondkijk en in mijn omgeving de verhalen hoor, zie ik de aansluiting niet op korte termijn gerealiseerd worden.

Misschien dat ik later nog probeer of wacht totdat Glaspoort hier heeft uitgerold (Q1/Q2 2023).

 

Misschien kan T-Mobile wel nog even goed naar de tekst kijken:

 

Toch wil ik @Sander, @Lisa en de vele anderen bedanken. Een heel goed 2023 toegewenst!

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @PA1NT, onwijs jammer dat je hierdoor genoodzaakt bent voor nu de aanvraag te annuleren, maar ik snap jouw besluit 100 procent en respecteer deze vanzelfsprekend ook. Ik hoop van harte dat het glasvezelnetwerk dit jaar toch echt op afzienbare termijn ook bij jou volledig uitgerold is zodat je alsnog van de hoogste snelheden gebruik kunt maken.

Bedankt voor de screenshot met spelfout: ik zal ervoor zorgen dat onze specialisten dit onmiddellijk herstellen.

Waar moet ik beginnen .. eind november tv en internet aangevraagd bij t mobile voor mijn nieuwe woning in december verhuist naar mijn nieuwe woning. Helaas hadden we alleen de optie om voor glasvezel te gaan dus dat maar gedaan .. het is nu bijna eind februari ik zit al sinds december in een huis zonder internet en zonder tv met een schoolgaand kind die het internet nodig heeft om haar huiswerk te doen. 
glasvezel kabels liggen voor de deur in de grond maar verder gebeurt er niks behalve dat ik elke maand een mail krijg van tmobile dat het weer uitgesteld word .. 

Ik zit er aan te denken om mijn contract bij t mobile op te zeggen en gewoon voor een dsl verbinding te gaan want God mag weten hoe lang deze ongein nog aanhoudt .. 

heb al met de klantenservice gebeld waar ik tot 3 x aan toe in m’n oor opgehangen werd zonder dat iemand ook maar wat heeft gezegd.. 

Reputatie 3

@Jmarlisa Balen! Waarschijnlijk is de DSL wel goed (genoeg) en zal snel opgeleverd kunnen worden. Je kunt de te verwachten snelheid bekijken op https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl/
Onder ‘koper’ kun je dat zien. Ondanks de hogere snelheid zou ik bonded niet aanraden, daar zijn teveel problemen mee.

Eventueel zou je DSL via T-Mobile kunnen nemen en overzetten wanneer glasvezel beschikbaar is.

Of een jaartje bij een andere provider. Zelf zit ik nog bij Freedom internet wat op zich super draait qua latency en jitter. Daardoor nooit lag tijdens gamen (itt Ziggo waar dat een drama was) maar soms net te weinig downloadsnelheid want sommige spellen/updates zijn vele gigabytes groot.

Inmiddels had ik een nieuwe aanvraag gedaan. Vorige week vrijdag zijn er 3 man langs geweest, de vezel uitgelicht en de conclusie was dat er in de wijkkast vezels gekruist waren. De administratie correspondeerde dus niet met de patch-kast. Maar in plaats van pragmatisch/praktisch te werken en de fibers om te draaien zodat het bij mij zou werken (andere vezel was sowieso niet belicht) is men eigenlijk onverrichter zake weggegaan (omdat de richtlijnen dat voorschrijven).

Dus een bureaucratische fout wordt bureaucratisch opgelost. Totaal andere werkwijze dan bij ons op de zaak (hands on en niet te strikt de procedures volgen, maar ja, ik heb makkelijk praten als Hoofd TD). IMO zeer contraproductief en dat terwijl het werken met glasvezel zo makkelijk is tov koperen aderparen (belichting).

 

Maar ach, ik kreeg vandaag ook een voornemen tot boeteoplegging omdat ik een woning verkocht zou hebben zonder energielabel. Dat is ook veroorzaakt door een foute registratie van het energielabel (op de garagebox ipv op de woning geregistreerd). Één iemand die 1 fout cijfertje intikt en het is gebeurd.

Dat soort dingen gebeuren nu eenmaal, kwaad worden is verloren energie.

 

.... Helaas hadden we alleen de optie om voor glasvezel te gaan ....

Maar is er wel een telefoonaansluiting in de woning? Anders wordt DSL een lastig verhaal. Als ik T-Mobile was zou ik voor dit soort gevallen een 5G modem leveren totdat de glasvezel opgeleverd wordt. Dat is eigenlijk gewoon een telefoonabo en kan dus binnen een paar dagen geregeld zijn. Ik kom regelmatig in Denemarken en daar zijn 5G modems met onbeperkte/grote data bundels (bijv 500GB) heel gangbaar en goedkoper dan hier in Nederland.

Reputatie 1

Goedendag, daar er op ons nieuwe adres nog geen glasvezel doorgetrokken is in de woning genoodzaakt een DSL abonnement af te sluiten (oude adres wel glasvezel).

Op de site wordt aangegeven dat ik per 1 maart 2023 gebruik kan maken van DSL. Aansluiten kan ik zelf, maar kreeg het niet werkend dus toch maar een monteur over de vloer. Vandaag 6 maart geweest en krijg dan te horen dat er geen signaal is en dat het 2 tot 5 werkdagen kan duren voor er wel een signaal is. Zit nu dus al bijna een week zonder internet en tv en het iedere keer bijkopen van mb’s loopt ook in de papieren.

Tweede wat mij dwarszit is dat ik probeer om glasvezel die in de straat ligt de woning in te krijgen, maar zowel E-Fiber als T-Mobile krijgen het niet voor elkaar. T-Mobile kan in hun systeem niet zien dat de glasvezel er ligt en E-Fiber is telefonisch bijna niet bereikbaar of belt niet terug.

Nog even en ik ga weer terug naar mijn oude provider, want hoe moeilijk kan het zijn om dingen voor elkaar te krijgen in het meest gedigitaliseerde land van Europa??

Reputatie 3

Ook het land met de meeste openstaande vacatures…. ;)
Nou, ik hoop dat je DSL inmiddels opgeleverd is, want internet via mobiel lijkt me niets…

Het grappige is dat bij mij het nog steeds niet voor elkaar is (heb een nieuwe aanvraag gedaan een paar weken nadat de opzegging afgerond was) maar dat inmiddels de KPN/Glaspoort hier aan het uitrollen is (vorig jaar heeft ODF hier uitgerold). De schouwer van KPN is vorige week al geweest om mijn meterkast op te nemen en er is heel wat mankracht actief in de omgeving. Ze pakken het groots aan. Naast de wijkcentrale is er in twee dagen een nieuw gebouw neergezet wat bestond uit grond afgraven, palen/buizen in de grond, beton gestort en gebouw op zijn plek gehesen. Ondertussen op andere plekken allerlei werkzaamheden (grondwerk/kabels). Erg veel bedrijvigheid dus.

Dus het zal erom spannen; als T-Mobile niet op tijd levert (vanaf 17 februari hier taal noch teken vernomen van T-Mobile) gaan we toch maar voor het KPN netwerk. Het forum hier lijkt hier toch wel het beeld te schetsen dat er legio mensen zijn die maar geen aansluiting krijgen en waar de procedure blijft stokken.

Misschien dat ik ze een tijdje naast elkaar neem, kan ik de netwerken tenminste goed vergelijken. (Heb dat ook met Ziggo en VDSL gedaan). Maar ik heb me wel voorgenomen dat als (Freedom via) KPN sneller kan opleveren, gaat het T-Mobilepakket weer retour.

 

Reputatie 1

Ook het land met de meeste openstaande vacatures…. ;)
Nou, ik hoop dat je DSL inmiddels opgeleverd is, want internet via mobiel lijkt me niets…

Het grappige is dat bij mij het nog steeds niet voor elkaar is (heb een nieuwe aanvraag gedaan een paar weken nadat de opzegging afgerond was) maar dat inmiddels de KPN/Glaspoort hier aan het uitrollen is (vorig jaar heeft ODF hier uitgerold). De schouwer van KPN is vorige week al geweest om mijn meterkast op te nemen en er is heel wat mankracht actief in de omgeving. Ze pakken het groots aan. Naast de wijkcentrale is er in twee dagen een nieuw gebouw neergezet wat bestond uit grond afgraven, palen/buizen in de grond, beton gestort en gebouw op zijn plek gehesen. Ondertussen op andere plekken allerlei werkzaamheden (grondwerk/kabels). Erg veel bedrijvigheid dus.

Dus het zal erom spannen; als T-Mobile niet op tijd levert (vanaf 17 februari hier taal noch teken vernomen van T-Mobile) gaan we toch maar voor het KPN netwerk. Het forum hier lijkt hier toch wel het beeld te schetsen dat er legio mensen zijn die maar geen aansluiting krijgen en waar de procedure blijft stokken.

Misschien dat ik ze een tijdje naast elkaar neem, kan ik de netwerken tenminste goed vergelijken. (Heb dat ook met Ziggo en VDSL gedaan). Maar ik heb me wel voorgenomen dat als (Freedom via) KPN sneller kan opleveren, gaat het T-Mobilepakket weer retour.

 

Nog steeds geen DSL, wel een voucher gekregen voor 7 dagen Unlimited internet. 
Donderdag iemand van T-Mobile gesproken en die gaf aan dat KPN de boel moest activeren. Ik hoop begin aankomende week internet te hebben.

Reputatie 1

Ook het land met de meeste openstaande vacatures…. ;)
Nou, ik hoop dat je DSL inmiddels opgeleverd is, want internet via mobiel lijkt me niets…

Het grappige is dat bij mij het nog steeds niet voor elkaar is (heb een nieuwe aanvraag gedaan een paar weken nadat de opzegging afgerond was) maar dat inmiddels de KPN/Glaspoort hier aan het uitrollen is (vorig jaar heeft ODF hier uitgerold). De schouwer van KPN is vorige week al geweest om mijn meterkast op te nemen en er is heel wat mankracht actief in de omgeving. Ze pakken het groots aan. Naast de wijkcentrale is er in twee dagen een nieuw gebouw neergezet wat bestond uit grond afgraven, palen/buizen in de grond, beton gestort en gebouw op zijn plek gehesen. Ondertussen op andere plekken allerlei werkzaamheden (grondwerk/kabels). Erg veel bedrijvigheid dus.

Dus het zal erom spannen; als T-Mobile niet op tijd levert (vanaf 17 februari hier taal noch teken vernomen van T-Mobile) gaan we toch maar voor het KPN netwerk. Het forum hier lijkt hier toch wel het beeld te schetsen dat er legio mensen zijn die maar geen aansluiting krijgen en waar de procedure blijft stokken.

Misschien dat ik ze een tijdje naast elkaar neem, kan ik de netwerken tenminste goed vergelijken. (Heb dat ook met Ziggo en VDSL gedaan). Maar ik heb me wel voorgenomen dat als (Freedom via) KPN sneller kan opleveren, gaat het T-Mobilepakket weer retour.

 

Nog steeds geen DSL, wel een voucher gekregen voor 7 dagen Unlimited internet. 
Donderdag iemand van T-Mobile gesproken en die gaf aan dat KPN de boel moest activeren. Ik hoop begin aankomende week internet te hebben.

Vandaag KPN monteur geweest, nieuwe kabels geplaatst en alles werkt 😃

Dank KPN voor de snelle service 👍

Reputatie 3

Gisteren ben ik gebeld door T-Mobile, maar het blijkt dat de organisatie niet echt lekker werkt. Ik denk dat de afdeling Fiber overbelast is. Wel kreeg ik per e-mail een antwoordnummer voor het TV-kastje dat ik niet ga gebruiken.

Reputatie 3

Je hebt T-Mobile voor thuis besteld en je hebt onze bevestigingsmail ontvangen. Gefeliciteerd! De bal is aan het rollen. Maar we kunnen ons ook voorstellen dat je nog een vraag hebt. Dan zit je hier goed, want hier vind je alle antwoorden op veelgestelde vragen.

 

Hoe zit het met je bestelling, hoe ziet het tijdschema eruit, wat is de Overstapservice ook alweer? We behandelen alle vragen die te maken hebben met nieuwe aanvragen. Zo kun jij met alle kennis op zak richting de start van jouw abonnement gaan! 

 

Ik moet nog bestellen, hoe werkt het?

Doe snel de postcode check:T-Mobile voor thuis postcodecheck. Hier kun je zien wat er op jouw adres mogelijk is. Alle opties en mogelijkheden kun je hier direct aan- of afvinken. Je kunt hier ook direct een bestelling plaatsen. Heb je toch nog een vraag en wil je dit telefonisch bespreken? Bel ons dan op 0800-0419. We zijn trots op T-Mobile voor thuis en vertellen je er graag alles over!


Wanneer gebeurt wat? Een tijdschema:

Je abonnement wordt aangevraagd met de snelst mogelijke datum, je bent dan gemiddeld binnen 4 weken online! Natuurlijk kun je ook een datum tot wel drie maanden in de toekomst kiezen.

  1. Je ontvangt een bevestigingsbrief en e-mail.
  2. Ongeveer twee weken later kun je een afspraak met de monteur maken (als je een Glasvezelabonnement hebt gekozen) en spreek je een definitieve startdatum af. Een abonnement met Standaard Internet (DSL) is op basis van zelfinstallatie. Je hebt dan geen monteur nodig, maar ontvangt een e-mail met de daadwerkelijke startdatum.
  3. Ongeveer veertien dagen voor de startdatum ontvang je het installatiepakket.
  4. Op de startdatum wordt jouw lijn geactiveerd en kan jij (of de monteur) installeren.


Bedenktermijn? 

Je kunt binnen 14 dagen, nadat je aansluiting geactiveerd is of de monteur het modem geïnstalleerd heeft, herroepen. Je betaalt de activatiekosten en eventuele installatiekosten. Abonnementskosten en gebruikskosten betaal je tot het moment dat je niet meer aangesloten bent.


Nummerbehoud, hoe werkt dat?

Altijd fijn om je oude vertrouwde nummer mee te nemen naar je nieuwe abonnement. Bij je aanvraag kun je voor nummerbehoud kiezen. Als alle gegevens na controle juist zijn, dan wordt je nummer gekoppeld aan je nieuwe Internetabonnement voor thuis. We controleren typefoutjes, of het nummer wel op dezelfde naam staat en of je wel binnen hetzelfde netnummer blijft wonen. We vragen het nummer aan zodra de installatie is afgerond. Dit proces is zo gepiept en je hebt dus op de dag van installatie je oude vertrouwde nummer terug bij je nieuwe Internet voor thuis abonnement!

Ben je nummerbehoud vergeten aan te vragen en wil je dit alsnog? Dat kan!  Lees snel dit topic voor meer informatie over nummerbehoud: Veelgestelde vragen over nummerbehoud.


Overstapservice, hoe zit dat?

Bij je aanvraag kun je meteen aangeven of je gebruik wilt maken van de Overstapservice. Dit staat dan vermeld in de bevestiging die je van ons krijgt. Vervolgens willen we natuurlijk nog even weten welk abonnement je wilt opzeggen en bij welke provider je zit. Hiervoor sturen wij een e-mail ter herinnering. De gegevens kun je vervolgens invullen bij My T-Mobile Thuis. Kun je nog niet inloggen, kijk dan bij deze uitleg. Lukt dat niet, neem dan contact op met de klantenservice en geef de volgende informatie door:

  • Je huidige aanbieder
  • Het contractnummer
  • De laatste 3 cijfers van je IBAN
  • Je telefoonnummer
  • De achternaam op het contract van je huidige aanbieder

Ben je de Overstapservice vergeten aan te vragen en wil je dit alsnog? Dat kan nog binnen zeven dagen na je aanvraag!  Lees snel dit topic voor meer informatie over de Overstapservice: Veelgestelde vragen over de Overstapservice.

 

Let op! We kunnen maar één provider voor je opzeggen. Heb je meerdere providers voor internet, TV en telefonie? Zorg dan dat je zelf de andere provider(s) nog opzegt. 


Hoe regel ik zelf mijn overstap?

Je kan de overstap natuurlijk ook zelf regelen, zo gepiept. Er zit wel een verschil tussen Internet (DSL) en Glasvezelinternet:

  • Internet (DSL) > Hiervoor is geen monteur nodig. Bij je aanvraag krijg je een verwachte opleverdatum te zien. Deze bevestigen wij na twee weken. Zodra de startdatum bevestigd is, kun je jouw oude provider opzeggen.
  • Glasvezelinternet > Nu komt er een monteur langs om de installatie uit te voeren. Twee à drie weken na je aanvraag kun je een afspraak inplannen. Je kunt tussen de één en zes weken in de toekomst plannen. Kies de monteursafspraak dan minimaal vier weken in de toekomst en zeg daarna pas je oude provider op. Je hebt namelijk een maand opzegtermijn bij je oude provider.

Let op! Er kan maar één provider op de lijn zitten. Heb je Glasvezel bij een andere provider, dan nemen wij de lijn dus over. Een kabelaansluiting (coax) kan wel naast Standaard Internet of Glasvezel bestaan.

 

Klantvoordeel, hoe zit dat precies?

Heb je een mobiel T-Mobile abonnement en neem je daarnaast ook diensten af van T-Mobile voor thuis, dan kom je in aanmerking voor Klantvoordeel met onder andere jouw Internet & Unlimited abonnement voor € 25,- per maand per abonnement! Nadat de de lijn is geactiveerd en je gebruik kan maken van je verbinding, zal ook het Klantvoordeel in gang worden gezet. Je kan handig zelf het Klantvoordeel regelen via My T-Mobile Thuis. Meer weten? Klik dan hier!


Toch nog iets veranderen in je bestelling?

Loop je bestelling goed na. Heb je bijvoorbeeld genoeg TV Boxen besteld? Voor de installatie staat je abonnement op ‘pauze’. Je kan dan alleen nog een TV Box toevoegen of Nummerbehoud aanvragen. Alle andere wijzigingen kunnen we voor je doorvoeren zodra de installatie is afgerond. Dit doe je door in te loggen op jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account.

 

Het installatiepakket komt eraan

Krijg je het installatiepakket toegestuurd of wordt er apparatuur vervangen? Het is mogelijk om bij bestelling of het wijzigen van het abonnement, het afleveradres te wijzigen. Op deze manier komt het pakketje altijd bij jou aan. Ook bij een verhuizing is het mogelijk om het pakket naar een ander adres te laten versturen. Je hebt zelf de keuze waar het pakket naar toegestuurd wordt. Het nieuwe adres, het oude adres of misschien wel een ander adres. Zo wordt het pakket altijd ergens afgeleverd!


Het installeren van het pakket

Om te installeren bij Glasvezelinternet heb je een monteur nodig. Lekker makkelijk dus! Bij DSL Internet kun je de installatie eenvoudig zelf doen. Lees er alles over in dit topic: Installatie: hoe, wat en waar!


De wensdatum verzetten of vervroegen

Wensdatum vervroegen
Maak je gebruik van de Overstapservice? Dan kan je de wensdatum niet vervroegen. Heb je al een afspraak gemaakt voor de installatie? Neem dan contact op met onze monteursdienst Guidion via 088 2000 151.

Wensdatum uitstellen
Heb je al een afspraak gemaakt voor de installatie? Neem dan contact op met onze monteursdienst Guidion via 088 2000 151. Heb je nog geen afspraak gemaakt met een monteur? Neem dan contact op met de klantenservice of laat dan hier een bericht achter!

 

Andere vragen over het je nieuwe abonnement? Stel ze gerust in dit topic. We zijn actief op veel verschillende kanalen, dus mocht je jouw vraag ergens anders willen stellen, dan kan dat altijd! Check dit topic voor het overzicht: Contact met T-Mobile voor thuis.

 

Ik kan de status van mijn nieuwe abonnement niet inzien. ik heb een extra abonnement afgesloten op en nieuw adres. Omdat ik dan meer korting krijg. echter heb ik het zelfde mail adres gebruikt als mijn huidige abonnement. aangezien ik nu 2 klanten nummers heb die op 1 mail adres staan. zou dit wel eens het probleem kunnen zijn. Is het misschien slimmer om aan mijn huidige abonnent een ander mail adres te koppelen?.

Reageer