Beantwoord

0900, 0909, 0906 nummer werken niet

  • 12 October 2022
  • 6 reacties
  • 373 Bekeken

Ik heb mijn vaste diensten nu sinds 11-10-2022 in gebruik en wilde eenmalig een 0906 nummer bellen. Dit lukte niet. In mijn account staan er geen blokkades aan en ik heb geen nota's open staan. Kan iemand mij helpen. 

 

Alvast bedankt.

 

Warme groeten,

Jake.

icon

Beste antwoord door Lisa 12 October 2022, 09:21

Bekijk origineel

6 reacties

Hallo,

 

Helaas heeft alles niet geholpen.

Reputatie 7

Hi @Jakejakejake, super fijn dat je dit zo snel kon uitvoeren! Ik dien graag een verzoek in bij onze technische dienst om dit issue op te lossen. Heel goed dat je al hebt aangegeven dat het de nummers 0900, 0909, 0906 betreft. Zou je ook kunnen aangeven op welke datum en op welk tijdstip je één van deze nummers probeerde te bellen? Deze informatie heeft de technische dienst nodig om het probleem te reproduceren. Als je hierop nog terug kunt komen, dan ga ik dit in orde voor je maken. 

Hallo,

 

De tijden dat ik probeerde is tussen 01:26 en 01:41 op 12-10-2022. 

 

 

Mvg.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Jakejakejake, bedankt voor je terugkoppeling met tijd en data! 

Ik zie geen enkele blokkade in het systeem staan, ook niet aan de technische kant dus dat kunnen we bij deze uitsluiten. Ook zie ik geen overschreden bellimiet staan.

Wati k me nog afvraag: kun je andere telefoonnummers wel bellen? Om welk 0906-nummer gaat het - indien je dit uit privacyoverwegingen liever niet en public deelt, heb ik daar alle respect voor en mag je het ook per privébericht aan me sturen (klik op mijn naam en op “Stuur bericht”). 

Wat voor vast toestel gebruik je momenteel?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Jakejakejake, naar aanleiding van ons privégesprek, plaats ik het bericht ook hier:

Bedankt voor het doorgeven van de telefoonnummers. Ik zie nergens een blokkade op één van deze nummers staan en als het enkel met die telefoonnummers gebeurt, kan ik ook geen algemene conclusie trekken omdat het dan bij elk 0900 of 0906 nummer zou gebeuren.

Kun je het nummer nog eens draaien? Ik heb een reprovisie uitgevoerd op het modem waarmee een nieuw signaal aangemaakt wordt - ik vermoed dat het weinig zal uitmaken omdat het een incident is op slechts enkele telefoonnummers, maar het is het proberen waard!

Reputatie 7

Hi @Jakejakejake, welkom op de T-Mobile voor thuis Community! 😁 Top dat je hier meteen aan de bel trekt, want ik help je hier graag bij. Wil je indien mogelijk de stroom van het hoofdstation van de telefoon halen? Als dit niet helpt, dan wil ik je vragen om een factory reset van het modem uit te voeren. In het onderstaande topic lees je hoe je dit kunt uitvoeren:

Als ook dit het probleem niet aanpakt, dan wil ik je vragen of je een ander toestel kunt aansluiten. Ook de RJ11 kabel tussen het modem en de telefoon mag dan vervangen worden. Kun je hiermee uit de voeten? Ik wil dit graag voor je fixen! 

 

 

Reageer