Beantwoord

[25-02-2018] Vaste Telefonie Storing Nederland

  • 25 February 2018
  • 4 reacties
  • 1014 Bekeken

De storing is opgelost!


25-02-2018 15:41 uur
Op dit moment ervaart een deel van onze klanten door heel Nederland een storing met vaste telefonie. De eerste meldingen hiervan zijn om 09.25 binnengekomen en er wordt hard gewerkt om het probleem op te lossen. Door de storing kan het onder andere zijn dat je niet uit kunt bellen. In dit topic zullen we je op de hoogte houden over de ontwikkelingen. Excuses voor het ongemak!
icon

Beste antwoord door AlexanderdB 25 February 2018, 17:35

Bekijk origineel

4 reacties

[Toevoeging 16:40] Na onderzoek hebben we een mogelijke oorzaak van de storing gevonden. Er wordt hard gewerkt om dit te herstellen.
[Toevoeging 17:35] De storing is nu opgelost, mocht je nog steeds problemen hebben laat het ons dan weten. Dan kunnen we kijken wat er aan de hand is.
Beste Alexander,

Hier in Woerden heb ik al sinds begin van de middag een storing in het signaal van radio en tv (blokken door beeld en haperingen in geluid). Deze storing blijft ook na herstarten modem en stroom paar minuten van tv/radio ontvanger. Kun je mij hiermee helpen?

Groet,
Martijn
Reputatie 7
Hi m8rtijn, excuses voor de late reactie! Ervaar je op dit moment nog problemen of is de storing inmiddels verholpen? Mocht je nog problemen ervaren laat het dan zeker weten, dan kijk ik graag met je mee!

Reageer