Beantwoord

Aanvraag nummerbehoud annuleren/uitstellen

  • 10 March 2023
  • 4 reacties
  • 90 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Ik heb zojuist per ongeluk de aanvraag voor nummerbehoud gestart, maar ik wil dit graag annuleren of uitstellen. Ik had na invullen van mijn huidige nummer (dat ik dus wil behouden) verwacht dat er nog meer opties of een expliciete bevestiging zouden volgen. Maar in plaats daarvan werd de aanvraag direct verzonden.

Ik zal dit weekend mijn huidige abonnement bij Ziggo opzeggen en met een opzegtermijn van een maand wil ik mijn huidige nummer nog behouden tot begin april.

icon

Beste antwoord door Ishana van Odido 11 March 2023, 09:54

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Toop,

Hopelijk helpt deze link je verder https://www.t-mobile.nl/nummerbehoud/annuleren
Ik wens je alvast een prettig weekend! 😉

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Toop,

Ik heb het meteen voor je nagekeken! Ik zie dat je nummerbehoud al is verwerkt en alles actief is van je abonnement. Dit kan daarom niet meer geannuleerd of teruggedraaid worden, excuses.

Ik wens je een fijn weekend!

Groetjes, Ishana

 

Hoi @Ishana,

Bedankt voor je informatie, helaas 😕. Naar mijn originele nummer bellen komt nu inderdaad uit op het T-Mobile modem.

Echter: bellen via Ziggo werkt nog steeds, met hetzelfde originele nummer (ik heb bewust nog niet via T-Mobile gebeld) :). Daarmee heb ik blijkbaar een acceptabele, tijdelijke oplossing gevonden voor zolang mijn abonnement bij Ziggo (incl. onbeperkt internationaal bellen) nog loopt: eerst even de RJ11 kabel omzetten naar het Ziggo modem en dan pas bellen :). Hopelijk vindt er echter geen time-out plaats voor het nummerbehoud in uitgaande richting(?).

@Seccie 

De door jou gegeven link is blijkbaar alleen bedoeld voor mobiele nummers (Vul hieronder je 06-nummer in”); dit is echter het forum voor vast bellen ;). Toch bedankt voor je hulp.

Reageer