Beantwoord

Bellen en gebeld worden: problemen

  • 11 January 2022
  • 5 reacties
  • 62 Bekeken

Ik heb het probleem dat als ik bel, of gebeld wordt een van de twee niet te verstaan is. Dus als ik bel verstaat mijn klant mij niet of andersom. Dit ook als ik gebeld wordt. Het is niet altijd en de laatste tijd steeds vaker.

Ik heb twee vaste telefoonnummers en een Zyxel modem. De telefoons zij Siemens Gigaset 220A.

 

gaarne een reactie/oplossing.

Groeten,

Ronald van Dijk

Dijkgarage

 

icon

Beste antwoord door eric 11 January 2022, 16:20

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Start eens met het proberen om een ander analoog telefoontoestel aan te sluiten. Een dect toestel kan zeker storingen introduceren.

Bedankt ik ga het proberen en laat het weten.

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @dijkg093, heb je al geprobeerd om het hoofdstation van de vaste telefoon te resetten? Gebruik ook zeker de tip van @eric, dects geven nog weleens problemen inderdaad.

Resetten van een hoofdstation? Ik heb vanuit mijn Zyxel twee lijnen naar twee laadstations lopen waarop mijn handssets opgeladen/verbinding maken.

 

Reputatie 7
Badge +14

Resetten van een hoofdstation? Ik heb vanuit mijn Zyxel twee lijnen naar twee laadstations lopen waarop mijn handssets opgeladen/verbinding maken.

 

Reset betekend hier, de stroom van de dect hoofdstation, waar de analoge lijn ingaat, afhalen en weer erop zetten. Maar als er storing zit in de lucht , b.v. een “lekkende magnetron” dan heeft zo'n reset niet zo'n zin. Maar proberen is het natuurlijk waard.