Beantwoord

Bellimiet verhogen

  • 16 January 2021
  • 7 reacties
  • 240 Bekeken

Kan mijn bellimiet verhoogd worden?

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 16 January 2021, 10:07

Bekijk origineel

7 reacties

Ik wil mijn bel limiet graag verhogen is dit mogelijk 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @MarcoQuix , besteed je dit vooral aan het bellen van vaste nummers binnen Nederland, dan kun je een Unlimited spraakbundel nemen.

Nee vooral aan 0900 nummers

Reputatie 7
Badge +14

Ah! Op die manier, nou daar hangt best een risico aan voor een provider. Maar misschien kun je iets met een voorschot voor elkaar krijgen? Wacht even een reactie van een moderator af 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @MarcoQuix, wanneer je jouw bellimiet wilt verhogen, dien je geen openstaande betalingen of betaalregelingen te hebben. Een stukje context met nuance: normaliter kun je eenmalig de bellimiet verhogen zodat bij ingang van een nieuwe maand alles weer wordt hersteld naar het standaardbedrag van € 200. Dit is een handeling die onze techneuten kunnen uitvoeren. 

Mocht bovenstaande straks voor jou wel van toepassing kunnen zijn, dan helpen we je daar graag mee - geef in dat geval een seintje op de Community of bel met onze Klantenservice om het direct te regelen!

Reputatie 7
Badge +14

Hoe hoog is dat bellimiet nu dan?

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @paulvanderzanden  Welkom in de community.

Kijk eens in je account of je dat zelf kan doen, anders even afwachten op de hulp van een moderator, ik weet niet of het aanpasbaar is.

Fijn weekend en alvast veel ☎️ plezier.

 

Er is  een limiet van 200 euro, (bellen) daarna wordt de vaste telefoon geblokkeerd. Daarnaast wordt na 120 minuten de verbinding automatisch verbroken, net zoals bij mobiel. Dit is niet aan te passen

Reageer