Beantwoord

Blokkeren 0906 en 0909 servicenummers

  • 7 September 2022
  • 7 reacties
  • 331 Bekeken

Goedenavond,

Ik wil een blokkade instellen zodat met mijn vaste telefoonaansluiting niet naar 0906 en 0909 nummers gebeld kan worden.

Als ik in My T-Mobile account dit wil instellen, dan zie ik hetvolgende:

 

Hieruit begrijp ik dat ik moet aangeven welke nummers ik wil blokkeren. Heb ik dat goed of moet je hier juist aangegeven naar welke nummers je nog wel wilt kunnen bellen?

 

Met vriendelijke groet, Dave

icon

Beste antwoord door Boris 8 September 2022, 13:10

Bekijk origineel

7 reacties

 

Klopt, als je hier iets selecteert dan blokkeer je het geen dat je geselecteerd hebt.


Stel dat je kiest voor “Bellen naar service nummers (0900), amusement nummers (0909) en erotische nummers (0906)” dan geldt de blokkade voor nummers die beginnen met 0900, 0909 en 0906.

Hallo @Gerrit078,

Bedankt voor je snelle reactie.

Het is dus niet mogelijk om alleen de 0906 en 0909 servicenummers te blokkeren, terwijl je wel 0900 nummers kunt bellen.

Is hier een oplossing voor?

 

Helaas wordt deze optie (nog) niet geboden inderdaad, ik weet wel dat hier een tijdje terug een vraag over gesteld werd waarbij @Jaap deze vraag had uitgezet richting een andere afdeling. Het topic waarin dit toen besproken werd vind je hier:

 

Een Moderator (T-Mobile Medewerker) kan de optie die jij wenst wel handmatig voor je inschakelen als je dit wilt. Geef dit dan even aan en een moderator zal op korte termijn in dit topic reageren.

 

Bedankt @Gerrit078.

Als een Moderator mij hiermee kan helpen, graag.

Reputatie 7

Hoi @Dave S., thanks voor je bericht! Ik raad aan om het topic wat is gedeeld door @Gerrit078 te volgen. We hebben om een update gevraagd bij @Jaap over het het handmatig blokkeren van enkele nummers. Wellicht kunnen we jou hier ook bij betrekken. We houden je op de hoogte! 

Hoi @Jaap,

Zou jij voor mijn vaste telefoonaansluiting bellen naar erotische nummers (0906) en bellen naar amusement nummers (0909) handmatig kunnen blokkeren?

Service nummers (0900) en internationale nummers wil ik blijven kunnen bellen.

Graag hoor ik welke gegevens je van mij nodig hebt.

Reputatie 5

Hoi @Dave S. 

Sorry voor het late antwoord. ik kijk niet dagelijks op de community. Ik stuur je even een privébericht betreffende je verzoek. 

voor wat betreft de wijziging: Ik heb een verzoek tot aanpassing van deze pagina klaar liggen, die kan binnenkort het proces in. Bij softwareontwikkeling kijken we altijd naar de moeite die iets kost en voor hoeveel klanten het iets oplevert. Daardoor kan het zijn dat een voorstel wat langer op de plank blijft liggen. Ik kan daarom nog niet direct zeggen wanneer je dit als klant zelf kan.

Wil je het in de toekomst alsnog gewijzigd hebben, dan kan je inderdaad één van mijn collega's die hier modereren aanschrijven.

Reageer