Beantwoord

Blokkeren van anonieme bellers

  • 20 July 2019
  • 4 reacties
  • 2024 Bekeken

Reputatie 3
Hi,

Is het mogelijk om anonieme telefoonnummers te blokkeren in VOIP?

Het gaat dus om VOIP en niet om mobiel.
icon

Beste antwoord door Brian 23 July 2019, 15:43

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Hi @Bergeend, hoe irritant het soms ook zijn, je kan anonieme nummers jammer genoeg niet blokkeren. Je kan je nummer eventueel wel aanmelden bij het bel-me-niet register om in ieder geval automatische robo calls te blokkeren.
het bel me niet register is mijns inziens niet in staat hoog geavanceerde technologie welke door de telefoonspam industrie word gebruikt tegen te houden.
de telefoon spam industrie kan ws het beste worden bestreden wanneer de providerswaaronder mobile, daar iets tegenover stellen in de vorm van een elektronisch systeem.
ik neem de laatste weken "onbekend" of "anoniem" bellers niet meer op, omdat ik vind dat het telefoonnetwerk in feite ook een openbare ruimte is waar burka bellers zich kenbaar moeten maken
voor de volledigheid wil ik aanvullen dat ik ook bivakmuts bellers bedoel, en integraal helm bellers
Reputatie 7
Misschien was alleen bellers voldoende geweest @ozzy64. 😉 Wat je punt over bel spam betreft, is het erg lastig om dit tegen te houden, ook als providers (zie bijvoorbeeld e-mail spam als voorbeeld). Vandaar dat een overkoepelende instantie als bel-me-niet vaak effectiever is.

Reageer