Beantwoord

Communicatie over duur overzetten vast nummer

  • 5 October 2022
  • 1 reactie
  • 51 Bekeken

Hallo allemaal,

even een vraag over hoe lang het overzetten van een vast nummer normaal duurt? Gisteren is de installateur geweest en die vertelde dat de telefoon binnen een uur moest werken, via de mail vertelde T mobile dat het een halfuur zou duren. Vanochtend maar gebeld aangezien het nogsteeds niet werkte. Toen hoorde ik dat het 24 uur kon duren en ik dan maar terug moest bellen. Nu net weer gebeld, kreeg geen antwoord want abonnement is voor m’n moeder en ik was niet m’n moeder dus mijn moeder moest maar bellen (handig zonder telefoon?). Via de chat wel gewoon antwoord gekregen en daar werd me verteld dat het vrijdag wordt overgezet. Dus 3,5 dag na installatie.

Is dit gebruikelijk? Misschien een idee om er beter over te communiceren?

icon

Beste antwoord door Waqqas 5 October 2022, 20:05

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Antarash 

Normaal doet vast bellen het meestal al meteen of het kan soms even duren als de aanmelding van je verbinding bij T-mobile niet meteen afgerond is.

Na het aanvragen ontvang je via de mail wel communicatie over de start van je diensten, is vast bellen verder wel al actief in je T-Mobile thuis account en zie je onder instellingen bij bellen ook je telefoonnummer staan? Brandt het telefonie lampje ook op de Zyxel?

Je kan eventueel de andere PHONE poort achter de Zyxel proberen.

Reageer