als je het belt geeft het : het nummer dat u belt is niet in gebruik
Beste antwoord door ceesdk
Bekijk origineelals je het belt geeft het : het nummer dat u belt is niet in gebruik
Beste antwoord door ceesdk
Bekijk origineelWat ontzettend fijn om te lezen
Met tmobile, router herstart, het werkt nu weer
Jazeker, vanaf morgen zijn de moderators er weer maar de aanvraag staat onder abonnementen nog in behandeling?
Modem herstarten of de andere PHONE poort proberen helpt niet?
kan het zo zijn dat zij dit vanaf dit medium oppikken ?
Ik ben vorige week aangesloten en had hetzelfde probleem. Na diverse tevergeefse telefoontjes met de klantenservice hebben ze daar een ticket voor de “back office” aangemaakt. Die afdeling kun je als klant (blijkbaar) niet benaderen en je krijgt ook geen feedback van ze, maar na enkele dagen werkte mijn vaste lijn opeens op het vertrouwde nummer (nummerbehoud).
nieuwe klant en heb net bericht gekregen dat : Vanaf nu kun je weer bellen met je vertrouwde nummer. Probeer maar en kijk of het werkt!
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.