Beantwoord

Er staat een verkeerd vast telefoonnummer in T-Mobile Thuis

  • 11 February 2023
  • 5 reacties
  • 76 Bekeken

In het t-mobile thuis portaal met mijn informatie en instellingen staat een verkeerd vast telefoon nummer. Kan dit gecorrigeerd worden?

Widjai

icon

Beste antwoord door Demi van Odido 11 February 2023, 15:36

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +8

@wkishna Wat klopt er precies niet? Ik zie het telefoonnummer staan waar je toentertijd nummerbehoud voor hebt aangevraagd. Mocht je inmiddels een nieuw vast telefoonnummer hebben en deze al gebruiken, dan kun je zelf in My T-Mobile Thuis nummerbehoud aanvragen. Je kunt dit hier regelen: My T-Mobile Thuis | Rekeningen inzien en informatie over je abonnement. Mocht er iets anders aan de hand zijn dat niet werkt of niet klopt? Dan horen we dat uiteraard graag en helpen we je hier mee! 😁

Hallo Demi,

Het nummer dat er nu staat is niet mijn nummer, ik weet niet wanneer dit veranderd is maar ik ontvang al een aantal maanden geen voicemail e-mails meer en dat zou er mee te maken kunnen hebben.

Reputatie 7
Badge +8

@wkishna Dat is gek! Zou je in dat geval alsnog jouw juiste vaste telefoonnummer erin willen zetten via de link die ik hierboven stuurde? Dan kunnen we alsnog jouw nummer in het systeem zetten en het verkeerde nummer eruit halen. Alvast bedankt!

Hoi, Nog iets geks, als ik naar deze pagina ga https://www.t-mobile.nl/my/thuis/instellingen/bellen dan zie ik een ander nummer dan de mijne en als naar deze pagina ga voor nummerbehoud *mod edit: in de tweede link stond je klantnummer. Hierom heb ik de link verwijderd om je persoonlijke gegevens te beschermen.* dan staat daar wel mijn juiste nummer.

Dus als ik de instellingen wil wijzigingen staat een ander nummer en als het nummer wil wijzigingen via nummerbehoud staat daar al wel mijn juiste nummer.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @wkishna, dat heb je goed gezien! Ook de aanpassing die je hebt doorgevoerd via die pagina heeft alles rechtgezet. Hiermee zou je weer als vanouds iedereen kunnen bellen en gebeld kunnen worden! 😃

Reageer