In het t-mobile thuis portaal met mijn informatie en instellingen staat een verkeerd vast telefoon nummer. Kan dit gecorrigeerd worden?
Widjai
Beste antwoord door Demi van Odido
Bekijk origineelIn het t-mobile thuis portaal met mijn informatie en instellingen staat een verkeerd vast telefoon nummer. Kan dit gecorrigeerd worden?
Widjai
Beste antwoord door Demi van Odido
Bekijk origineelHallo Demi,
Het nummer dat er nu staat is niet mijn nummer, ik weet niet wanneer dit veranderd is maar ik ontvang al een aantal maanden geen voicemail e-mails meer en dat zou er mee te maken kunnen hebben.
Hoi, Nog iets geks, als ik naar deze pagina ga https://www.t-mobile.nl/my/thuis/instellingen/bellen dan zie ik een ander nummer dan de mijne en als naar deze pagina ga voor nummerbehoud *mod edit: in de tweede link stond je klantnummer. Hierom heb ik de link verwijderd om je persoonlijke gegevens te beschermen.* dan staat daar wel mijn juiste nummer.
Dus als ik de instellingen wil wijzigingen staat een ander nummer en als het nummer wil wijzigingen via nummerbehoud staat daar al wel mijn juiste nummer.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.