Beantwoord

Geen contact met telefoon apotheek

  • 1 June 2022
  • 4 reacties
  • 143 Bekeken

Reputatie 1

Met mijn vaste telefoon kan ik stad en land afbellen zonder probleem. Echter …… wanneer ik de apotheek wil bellen en dat is helaas nog wel eens nodig, hoor ik dat het nummer (070-3551866) wordt gebeld en voordat deze overgaat hoor ik tik en de lijn is dood. Wanneer ik dit nummer met een mobiele telefoon bel, is er geen probleem. Wat kan er aan de hand zijn met de vaste lijn?

Ik heb de apotheek gevraagd of zij daar ook van anderen over hebben gehoord en of zij misschien per ongeluk mijn nummer hebben geblokkeerd. De apotheek heeft er nog niet eerder overgehoord en hebben zeer zeker mijn nummer niet geblokkeerd.

icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 8 June 2022, 14:14

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 1

Beste Cheyenne, de truck met de telefoonkabel uit het modem en vervolgens het modem opnieuw starten en daarna de telefoonkabel weer in het modem heeft gewerkt. Ik kan nu weer iedereen bellen en ook de apotheek is weer bereikbaar. 

Dank voor de oplossing!

Met groet,

Ben Orper

Reputatie 1

Nogmaals dank voor de oplossing en geniet ook van deze zonnige dag.

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @NebOrper, goed dat je dit aangeeft! Het is zeker belangrijk dat dit nummer bereikbaar is. Het is wel gek dat precies dat nummer niet werkt, maar dat je voor de rest prima kunt bellen. Geen zorgen, we zoeken het hoe dan ook uit!

Met de volgende stappen kun je de meest voorkomende problemen met je vaste telefoon gemakkelijk verhelpen, ook die van jou. Kijk snel op onze website voor de stappen. Mocht dit niet helpen, haal dan de telefoonkabel uit poort Phone1 van het modem en herstart het modem vervolgens. Zodra het modem weer online is, kun je de kabel weer terug in poort Phone1 prikken. Laat je mij weten of het is gelukt? 

Reputatie 7

Hi @NebOrper, super fijn om dit te lezen! 😁

Merci voor het aangeven. Mocht je nog andere vragen hebben, weet dan dat je hier altijd terechtkunt. Geniet nog van deze zonnige zondag!