Beantwoord

Geen nummerweergave vaste telefoon.

  • 26 May 2019
  • 6 reacties
  • 2235 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Zoals al meer op dit forum te lezen, maar geen oplossing, ik heb geen nummer weergave op de telefoon, alleen maar streepjes.
Lastig probleem schijnt het, heb de stappen ondernomen, maar zonder resultaat, moet ik concluderen dat mijn Siemens gigaset niet geschikt is voor het T-Mobile protocol, terwijl die al jaren prima werkte met Telfort.
icon

Beste antwoord door Brian 29 May 2019, 16:15

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Hi @Doornekamp33, die conclusie is, ben ik bang, de juiste. Wij gebruiken DTMF op ons netwerk en Siemens Gigaset toestellen hebben hier inderdaad vaak problemen mee. Omdat dit op netwerk niveau is ingeregeld heb ik hier geen oplossing voor, sorry!
Waarom markeer je je eigen antwoord als beste antwoord, dit is een geen antwoord die best is.😮😮

Je verteld eigenlijk dat ik maar een andere telefoonset moet kopen voor thuis omdat jullie systeem niet werkt met mijn Gigaset maar dit nergens vermeld als je een abonnement afsluit, net als het maar 7x overgaan van dezelfde telefoon en dan er een miep verteld dat de telefoon niet word beantwoord, ten eerste, hoe weet ze dat die niet word beantwoord, misschien wel na 9x overgaan, denk dat jullie kant eens naar een beter systeem moeten omkijken, want wie dat heeft verzonnen dat je dat niet kunt aanpassen heeft weinig kennis van zaken.

Gelukkig werkt de TV en Internet wel goed.

Maar net even gezocht, als jullie DTMF gebruiken zou die dus gewoon moeten werken, KPN gebruikt dat ook en daar werkte het wel zoals het hoort, dus tussen mijn kabeltje en jullie systeem gaat er dan iets mis lijkt mij, de gigaset ondersteund beide protocollen, zowel DTMF als FSK.
Jammer dat er geen reactie meer komt van @Brian, de service van T-Mobile is in ieder geval slechter dan van Telfort.

Ga toch overwegen om weer over te stappen, eerst maar eens de Telefoon bij een voip provider onderbrengen.


Worden 11 lange maanden ben ik bang voor.🤤🤤
Reputatie 7
Hi @Doornekamp33, geen zorgen, je krijgt altijd antwoord! Ik zou willen dat ik een ander antwoord voor je had maar mooier kan ik het niet maken. Er zijn een aantal specifieke toestellen die de techniek die wij gebruiken niet ondersteunen, de Siemens Gigaset is er hier één van. We hebben uiteraard gekeken naar oplossingen hiervoor maar het zet hem echt in de combinatie handset en de aard van ons netwerk. Bepaalde functies zullen dus niet werken van je handset, excuses hiervoor, als ik het had kunnen verhelpen voor je dan had ik het gedaan!
Zo jammer dat het dus bij jullie bekend is en nergens terug te vinden als je een abbonement afsluit.
Nu is mijn gigaset van meer dan 150 euro dus redelijk waardeloos omdat je niet kan zien wie er belt.

Zoals ik al eerder zei, worden nog 11 lange maanden, terug naar KPN die de zaakjes wel op orde hebben.
Update, misschien tijd om jullie telefonie systeem weg te flikkeren en het systeem van Tele2 te gaan gebruiken, daar werkt het wel zoals het hoort, moeders blij, die krijgt nu mijn huistelefoons.

Reageer