Beantwoord

Geen signaal glasvezel Rotterdam

  • 3 October 2022
  • 3 reacties
  • 82 Bekeken

Donderdag 29/09 contact gehad met de klantenservice. Na de stappen 80x herhaald te hebben heeft ze de conclusie getrokken dat de storing aan de bekabeling ligt.

Alle kabels vervangen zelfde probleem. Vandaag netjes een mail gehad voor het inplannen van een afspraak, maar je raad het al de eerste mogelijkheid is volgende week donderdag.

Maarom duurt het zo lang om buiten in de verdeelkast ff een stekker erin te zetten ?

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 4 October 2022, 08:44

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Osman91,

Goed dat je hierover een bericht post! Ik wilde direct met je meekijken hoe dit het best op te lossen is, alleen was ik erg blij om te zien dat je inmiddels een afspraak hebt voor vanmiddag. 

Ik weet zeker dat de monteur een hoop voor je kan betekenen! 🙂

@Cal 

Vandaag een bezoek van de monteur gehad en heb van te voren Gebeld met guidon om zeker van te zijn of de monteur bevoegd is om in de patchkast te komen, de klantenservice heeft gezegt van wel. En guidon monteur heeft gezegt van niet.

Wat nu ? Nog langer wachten met een storing zodat de netwerkbeheerder kan kijken wij hebben hier niks aan terwijl ik dagen aangeven dat de probleem niet in het huis is maar buiten het huis. 

Reputatie 7

Hi @Osman91, dank je wel voor je update! Voordat we een aansturing kunnen doen om de wijkcentrale of POP te bekijken, dient een Guidion monteur eerst de thuissituatie compleet uit te sluiten. Er wordt vervolgens een monteur aangestuurd vanuit de netwerkbeheerder, welke de POP zal bezoeken en de oplossing gaat doorzetten. Excuses voor het ongemak. We gaan er alles aan doen om dit zo snel mogelijk te verhelpen. Mocht je in de tussentijd een vraag hebben, laat het vooral weten. We zitten voor je klaar! 

Reageer