Beantwoord

Geen telefoon

  • 28 February 2022
  • 5 reacties
  • 66 Bekeken

Mijn vaste telefoonverbinding werkt niet meer .

Ik heb alle mogelijke resets geprobeerd,maar niets helpt. 

Kunt u hier aub. naar kijken ?? .

icon

Beste antwoord door Waqqas 28 February 2022, 10:07

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @adschoonen, heel fijn om te horen dat je telefoon het weer doet! Mocht er nog iets spelen, kaart het gerust aan. Voor nu wens ik je nog veel belplezier toe.

Ik heb het modem een herstart gegeven . Dit werkte niet.

 

Toen heb ik het modem nog een fabriek herstart gegeven via het kleine gaatje en een paperclip, en het werkt weer. Bedankt voor de genomen moeite.

 

Groetjes Ad. Schoonen

Reputatie 7

Hi @adschoonen, super dat jij zelf al actie hebt ondernomen om jouw vaste telefonie weer werkend te krijgen! Ik help je hier graag bij, zodat jij zo snel mogelijk weer kunt bellen en gebeld worden. Zojuist heb ik een aanpassing verricht achter de schermen, een zogenaamde ‘reprovisie'. Zou jij het modem nog eens willen herstarten en willen checken of het nu weer werkt? Mocht dit ook niet werken, dan schakel ik de hulptroepen voor jou in en dien ik een verzoek in bij onze technische dienst. Ik hoor het graag van je! 

Zoals ik al schreef, heb ik alle mogelijkheden al geprobeerd .Het telefoon lampje blijft uit .

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @adschoonen 

Werkte vast bellen eerst wel?

Indien je een Zyxel hebt brandt het VoIP lampje? Je kan eventueel een andere telefoonkabel proberen of je kan hem in de andere PHONE poort pluggen.