Beantwoord

Geen vaste telefoon naar overstappen

  • 15 January 2023
  • 6 reacties
  • 80 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Na het overstappen van Tele 2 naar T Mobile ben ik de telefoon verbinding kwijt, zou wel meegaan

icon

Beste antwoord door eric 15 January 2023, 16:00

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Er kan 1-2 werkdagen tussen kunnen zitten. Wanneer is je t-mobile lijn actief geworden en zie je ook dat deze administratief als opgeleverd staat gemeld in je my-tmobile omgeving?

Het is nu al bijna 2 weken geleden omgezet! maar ik kan niet bellen of gebeld worden op de vaste

telefoon

Bij mijn moeder duurde dit minstens 14 dagen om het in orde te krijgen. ik wens jou meer geluk. 

Reputatie 7

Hi @A-bbY, heel goed dat je dit aangeeft! Ik wil dat je zo snel mogelijk weer kunt bellen en gebeld worden, dus ik ben met je mee gaan kijken. Ik heb een zogenoemde reprovisie uitgevoerd en wil aan je vragen of je het modem nu voor zo'n 10 seconden van de stroom kunt halen en vervolgens weer aan kunt sluiten. Kun je hierna aangeven of het probleem is opgelost? Ik wil dit hoe dan ook voor je fixen! 💪

Goedemorgen Lisa,

 

Ik heb alles geprobeert maar bellen of gebeld worden lukt nog niet.

Maandagochtend heb ik met jullie gebeld en er is een melding gedaan bij de technische afdeling.

Ik hoop dat het snel opgelost wordt.

 

Bedankt voor je tijd.

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @A-bbY, bedankt voor deze extra informatie! Ik was nieuwsgierig en daarom ben ik nog voor je in het modem gedoken en na een aantal aanpassingen heb ik het vermoeden dat je nu weer volledig bereikbaar bent. Zo niet, zou je dan kunnen controleren of de telefoon aangesloten is op ‘Phone 1’ op het modem? Phone 2 is namelijk niet altijd actief. Wellicht dat het ook nog kan helpen om het basisstation van de vaste telefoon 10 seconden van het stroom af te halen.

Op hoop van zegen!

Reageer