Beantwoord

Instellen hoe vaak de telefoon overgaat

  • 26 June 2018
  • 7 reacties
  • 6141 Bekeken

Onze telefoon gaat slechts 4x over (5x voor degene die belt) voordat automatisch de verbinding verbroken wordt. Zéér irritant want er is meestal te weinig tijd om aan te nemen. De beller moet dan nogmaals bellen óf denkt zelfs dat wij zijn/haar telefoontje weigeren.... In het verleden (toen wij nog klant waren bij uw voorganger Vodafone) ging onze telefoon veel langer over, zeker 10 keer. Dat wil ik nu ook weer want slechts 4 keer is onacceptabel!

Al telefonisch contact met T Mobile hierover gehad maar daar vertelde men mij dat dit ligt aan de KPN die de lijn beheert en dat T Mobile die instelling niet kon wijzigen. Terwijl dat bij uw collega/concurrent Telfort wél schijnt te kunnen, zie: https://forum.telfort.nl/vast-bellen-339/instellen-hoe-vaak-telefoon-overgaat-69830 En dat terwijl Telfort via precies dezelfde KPN lijn werkt?!?

Op 22 juni jongstleden verzekerde Julien (van de T Mobile Chat) mij dat "als Telfort het kan kunnen wij dit ook.". Gisteren bleek echter meerdere keren dat onze telefoon nog altijd slechts 4x overgaat voordat de verbinding verbroken wordt. Ik wil dit opgelost hebben want dit is geen produkt wat werkbaar is!!!
icon

Beste antwoord door Brian 4 July 2018, 13:05

Bekijk origineel

7 reacties

Voor de duidelijkheid: ik heb géén voicemail ingesteld en ben dus NIET geinteresseerd in het antwoord wat je elders op dit forum vindt om de tijd in te stellen wanneer de voicemail aan gaat... Wij willen gewoon normaal de tijd hebben om de telefoon aan te nemen.
Inmiddels weer bijna 24 uur verder. Geen enkele reactie....

De belofte van Julien (zie mijn eerste bericht) is ook nog niet nagekomen...

ik voel mij zeer teleurgesteld over T-Mobile...
We zijn weer twee dagen verder.Nul reactie van de moderatoren (waar zijn jullie dan voor?) of iemand anders van T-Mobile...

En mijn vraag 'natuurlijk' nog niet opgelost....

Ik voel mij geen klant op deze manier. Misschien maar eens hogerop gaan zoeken...

☹☹😢
Reputatie 7
Hallo Harm,

Op het forum duurt het meestal wat langer voor je geholpen bent.
Als het goed is kan het aangepast worden naar hoe je het gewend bent.
Reputatie 7
Hi Harm, excuses voor de late reactie! Onze technisch specialisten zijn voor je aan de slag gegaan maar het blijkt dat we de rinkeltijd niet aan kunnen passen. Excuses voor het ongemak!
Merkwaardig dat T Mobile zoiets simpels niet voor elkaar heeft/krijgt...

Inmiddels heb ik zelf het probleem naar grote tevredenheid opgelost: overgestapt naar TELE2.

Daar gaat de telefoon gewoon tenminste 20x over als ik de voicemail niet aan heb staan; zo hoort het!
Reputatie 4
Hi @Harm G,

Ik vind het ook erg jammer dat dit niet gelukt is, want ik had jou natuurlijk nooit kwijt willen raken als klant! Ik ben natuurlijk wel heel erg blij dat het uiteindelijk toch is opgelost. Wellicht dat we je in de toekomst nog kunnen verwelkomen! 😃

Reageer