Beantwoord

Kan niet bellen en gebeld worden na overstap

  • 24 November 2021
  • 8 reacties
  • 326 Bekeken

Hallo,

ben overgestapt van ziggo naar t-mobile en heb alles aangesloten en werkt naar behoren alleen de vaste telefoon niet.

kan niet bellen of gebeld worden als ik de telefoon pak krijg ik wel een kiestoon maar als ik een nummer intoets volgt in gesprek toon .

Telefoonlampje op t 50 modem brand ook

icon

Beste antwoord door tmobile06 27 November 2021, 23:03

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @tmobile06 ,

Dat is niet zoals het hoort.  Zou je eens op het volgende topic: Vaste telefoon werkt niet willen kijken? Hier staat veel informatie. Lukt het dan nog niet meld het hier weer met wat je allemaal grdhebt. Dan pakt een moderator het vanzelf op

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @tmobile06,

Leuk om te horen dat je bent overgestapt! Inmiddels lukt het mij om jouw vaste telefoon te bereiken via het modem en hierom verwacht ik dat je inmiddels volop aan het bellen bent geslagen. :wink: Mocht er desondanks nog iets spelen, post het gerust in het topic, op de Community is altijd een helpende hand te vinden!

Hoi Cal,

modem gereset vanochtend en vanaf de vaste telefoon krijg ik wel een kiestoon maar zo gauw ik een nummer intoets krijg ik in gesprek.

Bellen naar mijn vaste telefoon krijg ik direct de voicemail maar welke weet ik niet.

 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @tmobile06 

Als je inlogt in je T-Mobile thuis account en kijkt onder abonnementen bij vast bellen, staat er dan actief?

Als dat zo is test dan eens een andere telefoon als je die hebt of probeer de andere PHONE poort achter de modem.

Heb even gekeken en dit staat er:

Vast Bellen Start
Je aanvraag is in behandeling

 

Reputatie 7
Badge +8

@tmobile06 Ik vermoed dat het nummer nog geporteerd moet worden. Als het goed is, gebeurt dit per 29-11. Voor nu zou je dan nog moeten kunnen bellen via het netwerk van Ziggo. Zou je dit willen checken of dit voor nu wel werkt? 

Hoi Demi,

Had alles van ziggo al weggehaald en weer even gauw aangesloten en je hebt het helemaal goed.

Bellen gaat nog via ziggo zal blij zijn als ik er vanaf ben.

Dank je wel voor je hulp.

groeten Tjeerd

Hoi Demi,

En de telefoon werkt nu:thumbsup: