Beantwoord

Kan niet meer vast bellen


Ik krijg dit bericht op my t mobile en kan niet meer bellen. Ik ben 0,23 eurocent over het limiet gegaan. Help!!
 

Let op!

T-Mobile Thuis hanteert een maandelijks bellimiet van € 0,00. Je bent over de grens van € 0,00 en kunt tijdelijk niet meer bellen. Wil je weer kunnen bellen of wil je een hoger bellimiet, neem dan contact op met onze hier om de mogelijkheden te bespreken.

icon

Beste antwoord door Waqqas 13 July 2021, 18:09

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @merel35 

Als je veel belt en je wenst de limiet voor bellen te verhogen dan kan je dat aangeven in het topic waarnaar verwezen wordt.

Een belbundel kan misschien voordeliger voor je zijn.

Ik wil geen andere belbundel. Dat was eenmalig. En hoezo kan ik niet meer bellen als ik er 0,23 cent boven zat? Beetje overdreven.

Reputatie 7
Badge +14

Ik wil geen andere belbundel. Dat was eenmalig. En hoezo kan ik niet meer bellen als ik er 0,23 cent boven zat? Beetje overdreven.

@merel35  Log eens in je account heb je soms ergens zelf een limiet aan staan? Want je hebt gelijk dit lijkt mij behoorlijk overdreven.

De moderators reageren zonodig op volgorde van binnenkomst berichten en kunnen zien wat er aan de hand is!
Fijne avond

Reputatie 7
Badge +15

@merel35

Er is een limiet van 200 euro aan verbruikskosten per maand.

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/thuis/vast-bellen/bellimiet

Een eenmalig gesprek van 200 euro is natuurlijk erg veel en T-Mobile wilt je beschermen tegen die hoge kosten.

Je kunt nog wel gewoon gebeld worden 🙂

Reputatie 7
Badge +14

Aha @Waqqas @merel35  zo zit het dus! Wist ik ook niet hoor.Dank voor de info @Waqqas 

ik heb unlimited op mijn gsm dus gebruik nooit vast bellen.

Reputatie 7
Badge +15

@CrisTien het is vast bellen van T-Mobile he 😉

Reputatie 7
Badge +4

Hi @merel35,

Tof om te zien dat je al zoveel bent geholpen door @Waqqas & @CrisTien! Alles lijkt weer helemaal goed te staan, hopelijk kan je weer ongestoord bellen? Anders kan ik het zeker voor je in orde maken. :relaxed:

Reputatie 1

Hallo, probeer op deze manier maar eens. Chat en Twitter geprobeerd…….technische afdeling is er mee bezig vanaf 17 december jl…...fantastisch.

Maar bellimiet vast bellen met abonnement voor onbeperkt bellen Nederland vaste nummers staat nog steeds op 0 euro. Betekent dat ik niet kan bellen en sinds de blokkade van 15 december geen kiestoon meer. Het nieuwe abonnement is reeds in rekening gesteld, dat lukt dus dan weer wel. Zou netjes zijn als die bellimiet vast bellen naar 200 euro, zoals staat aangegeven in mijn contract en toegezegd nou eens geregeld gaat worden. Geduld en zo…..schone zaak. Niet meer.

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @alexandrahut, van harte welkom op de Community!

Jouw verzoek om de limiet op te schalen naar € 250 is gehonoreerd, je kunt nu weer gebruikmaken van Vast Bellen. Heel veel plezier met bellen en als ik nog iets voor je kan doen, let me know! 😊

Reputatie 1

Hoi @alexandrahut, van harte welkom op de Community!

Jouw verzoek om de limiet op te schalen naar € 250 is gehonoreerd, je kunt nu weer gebruikmaken van Vast Bellen. Heel veel plezier met bellen en als ik nog iets voor je kan doen, let me know! 😊

Hoi Jason, bedankt voor je reactie daarom "like". Dit zie ik nog steeds (knipsel van 30-12-2021) bij My T-Mobile Thuis…….bij vast bellen. 14 dagen verder na 1e klacht/verzoek maar helaas. Goed 2022!

 

Reputatie 7

Hi @alexandrahut, top dat je dit terugkoppelt! Ik ben met je mee gaan kijken en ik zie dat de melding inmiddels weg is, ervaar jij dit ook? Laat het vooral weten als je toch nog vragen hebt, want dan ga ik daar graag voor je achteraan. Maak er zelf ook een heel mooi uiteinde van en alle goeds in 2022! ✨

Reageer