Beantwoord

Kan wel bellen, maar de gebelde hoort me niet altijd


Kan wel bellen, maar de gebelde hoort mij niewt altijd.

en ook

wordt gebelde maar de beller hoort mij niet altijd.

in beide gevallen opnieuw bellen of gebeld worden geeft meestal wel een goede verbinding

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 4 April 2022, 15:29

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

13 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @siem.kaandorp 

Heb je de modem al eens een herstart gegeven en de telefoonkabel naar de telefoon vervangen?

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @siem.kaandorp, de tip van Waqqas is een erg goede; dat werkt meestal prima! Neem ook zeker een kijkje in onze Wiki, daarin kun je de meeste problemen al snel oplossenn: Mijn vaste telefoon werkt niet | T-Mobile Community.

Indien het nog niet werkt na de stappen te hebben doorlopen, geef een seintje. Wij pakken het graag verder voor je op.

Ik heb het modem opnieuw laten opstarten.

de telefoon aansluiting in de tweede connectie geprobeerd. Telefoon werkte niet.

de Gigatest telefoon vervangen door een andere (oude) telefoon.

de telefoonkabel vervangen

Nog steeds hetzelfde probleem, vandaar mijn post van vandaag.

Ik weet niet wat ik nog meer kan doen.

Reputatie 7
Badge +16

@siem.kaandorp Bedankt voor het delen van je update! Ik heb meteen een reprovisie uitgevoerd op het modem. Hiermee worden alle diensten opnieuw naar het modem verstuurd en wordt er een nieuw signaal aangemaakt; dit zou het probleem moeten oplossen. Ik kijk uit naar je nieuwe update, sorry dat het nog niet werkt!

Ondanks alle aanpassingen blijft het probleem hetzelde.

Reputatie 7

Hi @siem.kaandorp, merci voor de terugkoppeling! Ik heb gelijk aangeklopt bij mijn collega's van de technische dienst om een onderzoek te laten starten. Houd er rekening mee dat het enkele dagen kan duren voordat dit succesvol is afgerond. De komende dagen ga ik dit in ieder geval goed voor je in de gaten houden, zodat ik hier updates met je kan delen. Zou je ter aanvulling nog het volgende kunnen laten weten in een privébericht (door op mijn naam te klikken)? Dit heeft de technische dienst nog nodig voor het onderzoek: 

  • Twee datums en tijdstippen van gesprekken waar dit issue zich voordeed
  • De telefoonnummers van deze gesprekken

Merci alvast! Hopelijk kan ik heel snel laten weten dat er een oplossing is voor dit issue. Laat het vooral weten als jij nog andere punten hebt, dan help ik daar ook met alle liefde bij. Voor nu een heel mooi weekend gewenst! 😊

Reputatie 7

Hi @siem.kaandorp, heel erg bedankt voor jouw heldere voorbeelden in het privébericht! Ik heb het onderzoek aangevuld met de voorbeelden. Ook zie ik al een update terug die ik graag met je deel. Dit probleem is bij ons bekend en onze IT-afdeling is dit druk aan het onderzoeken. Hopelijk volgt de oplossing snel! 

Reputatie 7

Hi @siem.kaandorp, ik hoop dat je een heerlijk weekend hebt gehad! Ik wil je graag laten weten dat dit issue nog steeds in onderzoek is door onze IT-afdeling. Zodra er een update beschikbaar komt, dan deel ik die direct met je. Merci voor jouw geduld!

Reputatie 7

Hi @siem.kaandorp, ik heb goed nieuws voor je! Mijn collega's hebben het onderzoek succesvol afgerond en laten weten dit probleem te hebben opgelost. Kan je aangeven of jij dit ook zo ervaart? Ik hoop het enorm! 😊

Het probleem lijkt opgelost. Het enige wat we nu hebben is dat als de telefoon niet opgenomen wordt het antwoordapperaat overgeslagen wordt en meteen een dame meld dat we niet thuis zijn. Het lijkt erop, als de persoon daarna meteen weer belt het antwoordapparaat wel beschikbaar is.

groeten  Siem Kaandorp

Reputatie 7

Hi @siem.kaandorp, hartstikke fijn om te lezen dat het eerdere issue is opgelost! Heel goed dat je aangeeft dat het antwoordapparaat nu wordt overgeslagen. Zou je hiervoor een factory reset van het modem willen uitvoeren? Een factory reset zorgt ervoor dat het modem alle juiste instelling ophaalt uit het netwerk. Een bijwerking is wel dat er eventuele aangepaste instellingen verloren gaan. Je kunt een factory reset als volgt uitvoeren:

1. Druk met een tandenstoker of paperclip de factory reset in (naast de powerknop aan de linkerkant van de achterkant). Houd deze ingedrukt totdat alle lampjes, behalve het powerlampje, uitgaan.
2. Laat de factory reset na tien seconden weer los. Alle instellingen van het modem zijn nu hersteld naar de fabriekswaarden.
3. Check of het modem weer verbinding heeft, dit kan drie minuten duren. Op de sticker op het modem staan de username en het wachtwoord waarmee je kunt inloggen op het modem.

Kan je aangeven of deze stap het probleem heeft verholpen en kun je hiermee uit de voeten? Ik hoor het graag! 

Wij hebben nu geen problemen meer, ook het antwoord apparaat werkt weer zoals altijd.

Bedankt voor alle hulpe.

groeten  Siem Kaandorp

Reputatie 7

Hi @siem.kaandorp, helemaal super om dit te lezen! Merci voor het delen van deze terugkoppeling. Weet dat je hier altijd aan mag kloppen als je ergens hulp bij kunt gebruiken!