Beantwoord

mijn huistelefoon werkt niet meer

  • 5 March 2023
  • 3 reacties
  • 61 Bekeken

Hoi,

mijn huis telefoon werkt niet meer. Kan niet gebeld worden en ook niet zelf bellen. Daarnaast zie ik in mijn account dat ik de rekening van 23-02-2023 niet betaald zo0u hebben  echter is het bedrag middels automatische incasso van mijn rekening afgeschreven. Ik heb zowel mijn telefoon als mijn modem gereset echter is het probleem daarmee niet opgelost. Graag zou ik door iemand van jullie gebeld worden op het 06 nummer wat bij jullie bekend is.

mvg. 

Anita

icon

Beste antwoord door Waqqas 5 March 2023, 12:53

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Anita van Kuijen ,welkom bij de community. 

Hier doen we alles online, moderators bellen niet naar klanten.  Maar je bent wel bij het goede adres. Even wat vragen.  1)Zie je het telefoon hoorn icon groen worden op het modem als je de hoorn opneemt? 2) wat hoor je als je met je mobiele telefoon belt naar je huisnummer?

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Anita van Kuijen 

Het VoIP lampje op de modem/router hoort te branden ook als er niemand belt ofzo, brandt dat lampje bij jou?

Probeer ook eens de andere PHONE poort achter de modem/router of een andere telefoonkabel.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Anita van Kuijen, met de tips van de twee toppers hierboven kom je vast al een heel eind. Mocht het echter nog niet opgelost zijn, neem dan alle stappen door in ons Wiki-artikel: Mijn vaste telefoon werkt niet | T-Mobile Community. Lukt het ook hiermee niet? Geen zorgen! Laat het weten, dan pakt één van onze vele experts het verder met je op totdat het opgelost is! 

Reageer