Beantwoord

Na migratie geen vaste lijn meer

  • 3 February 2022
  • 5 reacties
  • 41 Bekeken

Reputatie 1

Gisteren ben ik gemigreerd. Tijdens deze migratie hebben ze de vaste lijn niet overgezet. Echt balen. Ik heb nu alleen nog maar voicemail. Wanneer kan dit zo snel mogelijk opgepakt worden ??

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 3 February 2022, 10:29

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 1

Intussen is de vaste lijn weer werkzaam. Super en bedankt.

Reputatie 7
Badge +16

Helemaal top: heel graag gedaan! 😁

Reputatie 7
Badge +16

Sorry dat was ietwat te vlug: ik meld jouw case af bij de techneuten. Indien we je ooit nog eens kunnen helpen, klop dan zeker weer bij de Community aan! 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @mavical 

Brandt het vast bellen lampje op je modem en is vast bellen al actief volgens je T-Mobile thuis account?

Je kan ook eens de andere PHONE poort proberen of de modem en/of mediaconverter even herstarten.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @mavical, van harte welkom op de Community!

Waqqas heeft je al goed op weg geholpen zie ik, dat is mooi! Ook heeft onze Klantenservice jouw case doorgezet naar onze technische dienst zodat er een oplossing kan worden gezocht voor dit probleem. Ik heb net ook voor alle zekerheid jouw vaste lijn opnieuw toegewezen aan de aansluiting. Zou je de hoofdtelefoon van de vaste lijn eens kunnen resetten (daar is meestal een resetknopje voor op het station waar de telefoon inzit). Ook kun je proberen om de telefoon niet in VoIP poort 1, maar in VoIP poort 2 te koppelen en daarna weer terug naar VoIP 1. 

Laat ons weten of dit gewerkt heeft alsjeblieft, thanks.