Beantwoord

Na modemwissel heb ik geen nummerherkenning meer op mijn huistelefoon bij inkomende gesprekken.

  • 22 January 2019
  • 5 reacties
  • 794 Bekeken

Na modemwissel heb ik geen nummerherkenning meer op mijn huistelefoon bij inkomende gesprekken.
Ik heb de klantenservice van T-Mobile al twee keer over gebeld maar ik krijg geen antwoord waar deze aan kan liggen.
ik hoop dat er in deze topic wel iets aan gedaan kan worden.
icon

Beste antwoord door Piotr 25 January 2019, 11:04

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Hey @Gerard 37,

Ik zie inmiddels dat er een taak openstaat naar onze technische dienst betreft dit probleem. Heeft nummerherkenning het wel altijd gedaan? Zodra we een terugkoppeling krijgen, nemen we contact met je op!
Piotr,

Ik heb altijd wel nummerweergave gehad maar zoals al omschreef is deze na het wisselen van het modem ineens weggevallen , waarom ??? Ik heb ook al contact gehad met de klantenservice van T-Mobile maar ook bij hun is dit euvel een groot raadsel.

Sinds glasvezel geen nummerherkenning in mijn vaste telefoon

Graag advies😊

Reputatie 7
Badge +2

@zonsverduistering 

Meerdere topics over dit fenomeen.

Kort gezegd; In de modem instellingen naar 3 streepjes menu rechtsboven → Voip → Phone → Regio

Stel daar land in op Belgie en/of wijzig Caller-Id signaal van FSK naar DTMF.

Uitproberen welke instelling voor jouw telefoon nodig is. Soms is herstart modem nodig

Reageer