Beantwoord

Na modemwissel heb ik geen nummerherkenning meer op mijn huistelefoon bij inkomende gesprekken.

  • 22 January 2019
  • 7 reacties
  • 948 Bekeken

Na modemwissel heb ik geen nummerherkenning meer op mijn huistelefoon bij inkomende gesprekken.
Ik heb de klantenservice van T-Mobile al twee keer over gebeld maar ik krijg geen antwoord waar deze aan kan liggen.
ik hoop dat er in deze topic wel iets aan gedaan kan worden.
icon

Beste antwoord door Piotr 25 January 2019, 11:04

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Hey @Gerard 37,

Ik zie inmiddels dat er een taak openstaat naar onze technische dienst betreft dit probleem. Heeft nummerherkenning het wel altijd gedaan? Zodra we een terugkoppeling krijgen, nemen we contact met je op!
Piotr,

Ik heb altijd wel nummerweergave gehad maar zoals al omschreef is deze na het wisselen van het modem ineens weggevallen , waarom ??? Ik heb ook al contact gehad met de klantenservice van T-Mobile maar ook bij hun is dit euvel een groot raadsel.

Sinds glasvezel geen nummerherkenning in mijn vaste telefoon

Graag advies😊

Reputatie 7
Badge +5

@zonsverduistering 

Meerdere topics over dit fenomeen.

Kort gezegd; In de modem instellingen naar 3 streepjes menu rechtsboven → Voip → Phone → Regio

Stel daar land in op Belgie en/of wijzig Caller-Id signaal van FSK naar DTMF.

Uitproberen welke instelling voor jouw telefoon nodig is. Soms is herstart modem nodig

Reputatie 4

Sinds 4 juni glasvezelaansluiting en ook problemen met nummerherkenning. Gisteren eerst dtmf ingesteld om er vervolgens vandaag achter te komen dat dan je complete telefoon hangt en je niet meer bereikbaar bent totdat het modem opnieuw is opgestart. Daar krijg je geen waarschuwing voor.

Instellen van dtmf hielp trouwens niet, maar met regio België en weer opnieuw opstarten deed nummerherkenning het wel.

wij hebben een oude set met 3 panasonic dect telefoons.

kortom:

op Zyxel T54 onder 
menu / voip / telefoon kiezen voor
Regio

Regio-instelling    BEL - Belgi禱
Signaaltype beller-ID    DTMF
Servicemodus van gesprek    Europe Type

Let op: Wanneer de regio-instelling wordt gewijzigd, moet je het apparaat opnieuw opstarten voordat de instellingen van kracht worden.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @wvdlee, bedankt voor het delen van jouw oplossing, hier gaan veel users profijt van hebben! 👍👍

Reageer