Beantwoord

Negatieve belminuten

  • 9 May 2018
  • 7 reacties
  • 2432 Bekeken

Op de afrekening over mei staan bij de gebruikskosten negative belminuten(seconde) waarvoor ik moet betalen.
En dan ook nog eens voor -1sec 25 cent Wat zijn dat?
29-04-201813:49:25 3140xxxxxxx Naar nationaal -0:00:01 0,2500
icon

Beste antwoord door Sander 26 May 2018, 09:24

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Hoi Hanske08,

Ik zou graag even met je mee willen kijken in jouw facturen, zodat ik je hier meer duidelijkheid over kan geven! Het is natuurlijk wel zo handig als je weet waar bepaalde kosten vandaan komen dus ik wil je daarmee helpen!

Kun je mij in een privébericht jouw naam, adres, telefoonnummer en geboortedatum geven? Ik kan dan in ons systeem kijken!
Voor de mensen die dit bericht hier gelezen hebben en misschien ook de afloop willen weten.
Mijn bovenstaande probleem is voorgelegd aan een collega van T-Mobile Thuis en hij is er even ingedoken. Hij is erachter gekomen dat dit een foutje is en wil je bedanken voor het signaal! We gaan dit aanpassen zodat dit niet meer voorkomt! Ondertussen is de rekening niet veranderd en heb ik het wel gewoon betaald. Niet om die €0,25 maar meer het principe. FOUTJE BEDANKT.
Reputatie 7
Hoi Hanske08,

Tof dat je hier nog een update geeft van die rare melding op je factuur. Ik heb hiervoor aan de bel getrokken en het probleem is gevonden en zal hierdoor niet meer voorkomen! Hiervoor wil ik je graag bedanken, want zo worden wij natuurlijk beter.

Het bleek dat alleen de tijdsindicatie op de factuur onjuist was. Je hebt wel een gesprek gevoerd voor € 0,25 naar dat nummer, alleen de lengte van het gesprek klopte niet. Dat was natuurlijk niet min 1 seconde. Ik begrijp dat het niet om het bedrag gaat, maar om het principe, daarom zorg ik ervoor dat uit het principe die € 0,25 in mindering gebracht worden op je volgende factuur: eind goed, al goed!

Ik heb gekozen voor 120 min bellen abonnement maar op mijn factuur staat dat 0:14 min voor €0,25 wat betekent dat ????

 

06285 het is een binnenland nummer met T-Mobile abonnement 

 

T-Mobile berekent gewoon T-Mobile nummer en overige mobiele nummer (hetzelfde nummer) apart op de factuur met minder 120 min bellen (bijvoorbeeld 0:04 min ) voor €21,51 🙂

Moderator edit: telefoonnummers mogen niet openbaar gedeeld worden.

Is dit een foutje? Hoe kan ik dit gaan oplossen?

????

Moderator edit: telefoonnummers mogen niet openbaar gedeeld worden.

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @EllyThuy , wat is je vraag?

Je hebt een abonnement van 120 belminuten. Als je meer belt worden die gesprekken per seconde afgerekend met een minimum van 1 minuut per gesprek. Dus 0:17 minuten (17 seconden) kost hetzelfde als 59 seconden. Boven de 1 minuut betaal je dus per seconde.

Reageer