Beantwoord

nieuwe aansluiting geen telefoon

  • 31 December 2022
  • 8 reacties
  • 110 Bekeken

Ben ik de enige met slechte ervaring met overstappen naar vast bellen met T-mobile

ik ben overgestapt naar T-mobile en heb geen vaste telefoon (inmiddels 5 dagen)

naar de service lijn gebeld (met mijn mobiel) en dan wordt er verteld t.d. gaat er naar kijken binnen 3 dagen ,maar helaas nog niets zelfs geen mailtje we zijn er mee bezig , jammer van de service  . 

icon

Beste antwoord door De Proosstjes 3 January 2023, 19:37

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Staat in je my-tmobile.nl omgeving al dat je internet verbinding is opgeleverd / gestart? Dan wordt namelijk de nummerportering van je oude provider automatisch gestart. Als de lijn nog niet is opgeleverd, heb je DSL of glasvezel? En in het laatste geval is Guidon dan langsgeweest?

Ik heb glasvezel en Guidon is langs geweest

op mijn modem kan ik zien dat ik wel contact heb met de modem maar het wordt niet doorgestuurd

inmiddels dag 7 ingegaan, 😡

ik moet maar  goed het opzegtermijn van binnen14 dagen in de gaten houden

Reputatie 7
Badge +14

inmiddels dag 7 ingegaan, 😡

ik moet maar  goed het opzegtermijn van binnen14 dagen in de gaten houden

Let op dat als je deze verbinding annuleert er niet automatisch de oude situatie wordt hersteld.  Wat gebeurt er als je jouw nieuwe nummer nu belt? Komt het nog bij de oude provider aan, of loopt het dood, of voicemail van t-mobile?

Misschien nog een idee om klantenservice te vragen het nummer tijdelijk te forwarden naar jouw mobiele nummer zodat je op dat nummer gewoon bereikbaar bent?

Reputatie 7

Hi @De Proosstjes, ik had heel graag een andere ervaring gelezen! Ik wil hier graag voor je achteraan gaan en wilde dan ook direct checken of er al iets uit het onderzoek is gerold. Aan de hand van jouw e-mailadres kom ik alleen niet op je abonnement uit. Kun je mij een privébericht sturen (door op mijn naam te klikken) met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan kijk ik met je mee. Ik wil namelijk dat jouw Vaste Telefonie weer zo snel mogelijk gaat werken. 

Reputatie 7

Hi @De Proosstjes, super dat je zo snel een privébericht kon sturen! Ik ben zojuist teruggekomen op jouw privébericht en plaats de inhoud voor de volledigheid ook hier. Ik kan je gelukkig laten weten dat mijn collega's zeker niet stil hebben gezeten achter de schermen. Het euvel dat je ervaart is onlangs doorgezet naar onze IT-afdeling om zo snel mogelijk op te lossen. Meerdere klanten ervaren ditzelfde probleem, dus we doen er alles aan om dit heel rap te verhelpen. Dit heeft de volledige aandacht van mijn collega's. 

Moderator edit: 

Hi @De Proosstjes, super dat je zo snel een privébericht kon sturen! Ik ben zojuist teruggekomen op jouw privébericht en plaats de inhoud voor de volledigheid ook hier. Ik kan je gelukkig laten weten dat mijn collega's zeker niet stil hebben gezeten achter de schermen. Het euvel dat je ervaart is onlangs doorgezet naar onze IT-afdeling om zo snel mogelijk op te lossen. Meerdere klanten ervaren ditzelfde probleem, dus we doen er alles aan om dit heel rap te verhelpen. Dit heeft de volledige aandacht van mijn collega's. 

 

Ha Lisa

 

Het probleem is nu opgelost , ik kan bellen en gebeld worden

 

Dank je wel

Reputatie 7

Hi @De Proosstjes, wat een top nieuws - heel graag gedaan! 😁 Merci voor het melden. Maak er een mooie dag van! 

Reageer