Nieuwe klant, vaste telefoon werkt niet

  • 1 November 2021
  • 4 reacties
  • 167 Bekeken

Ben drie dagen geleden overgestapt van Tele2 naar T-mobile-Thuis. Internet en TV werken prima, maar vaste telefonie niet. Kan niet bellen en ook niet gebeld worden. Heb alle stappen voor checken van de aansluiting doorlopen (incl modem-reset en andere bekabeling), maar probleem is niet opgelost. Bij Tele2 nooit problemen gehad met vaste telefonie.


This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @eran e 

Als je in je T-Mobile thuis account kijkt onder abonnementen, staat er actief of in behandeling bij vast bellen?

Als er in behandeling staat dan moet T-Mobile mogelijk nog wat doen.

Dank je. Er staat inderdaad ‘Je aanvraag is in behandeling’. Maar vrijdag is T-mobile Thuis bij mij opgeleverd. Het is nu maandag en ik moet weer bereikbaar zijn. Hoe lang mag zoiets duren? Wanneer mag ik weer verbinding verwachten?

Bij Internet Fast staat overigens ook ‘Je aanvraag is in behandeling’, maar dit werkt wel gewoon…

Verder staat er onder Status Bestelling:

‘Bestelling onderweg en installeren

 - Je Installatiepakket is onderweg en wordt zo snel mogelijk door PostNL bezorgd.’

Lijkt me dat hier ergens iets niet goed gaat...

Reputatie 7
Badge +15

@eran e 

Je bestelling lijkt administratief nog niet helemaal in orde te zijn, wacht even de reactie van een moderator af.