Beantwoord

Nummerbehoud T-Mobile thuis aanvragen

  • 22 May 2022
  • 8 reacties
  • 128 Bekeken

Goedemiddag,

 

Graag wil ik mijn vaste telefoonnummer bij mijn oude aanbieder meenemen naar mijn T-Mobile Thuis abonnement (deze start in augustus).

Dat zou ik hier kunnen regelen.

 

Groeten,

Dave

icon

Beste antwoord door Waqqas 22 May 2022, 14:49

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Dave S. 

Heb je niet gekozen voor de overstapservice? Dan stopt je huidige provider met leveren zodra T-Mobile actief is op jouw adres en je kan je vaste telefoonnummer meenemen naar T-Mobile.

In ieder geval kan je ook nog annuleren en opnieuw bestellen.

Hallo @Waqqas 

Ik heb de overstap geregeld via een vergelijkingssite en maak gebruik van de overstapservice. Mijn overstapaanvraag is al geaccepteerd, maar ik zie nergens dat mijn huidige telefoonnummer meegenomen wordt.

Ik ga ervan uit dat dit niet goed is doorgekomen (via die vergelijkingssite) en daarom vraag ik dit nog apart aan.

Reputatie 7
Badge +15

@Dave S. 

Heb je wel gewoon het telefoonnummer juist ingevuld via de vergelijkingssite? En als je in je T-Mobile thuis account kijkt onder instellingen bij vast bellen, staat daar nummer in bestelling? Dan zal het wel goed zijn.

Hallo @Waqqas 

In de bevestiging van de vergelijkingssite staat het juiste telefoonnummer en er staat bevestigd dat ik dit nummer wil behouden.

Als ik in mijn T-Mobile account naar bel instellingen ga, dan kan ik geen telefoonnummer selecteren (zie screenshot).

 

Reputatie 7
Badge +15

@Dave S. 

Toevallig stap ik ook over naar T-Mobile, ook vast bellen met nummerbehoud en via een vergelijkingssite. Ik zie precies hetzelfde maar het is wel gewoon in orde 🙂

Oké @Waqqas 

Bedankt voor het meedenken.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Dave S.,

Gezellig dat je binnenkort naar T-Mobile overstapt! 😄

@Waqqas had het, zoals zo vaak, helemaal aan het rechte eind. Graag geef ik je nog een bevestiging dat wij het telefoonnummer eindigend op 56 over zullen nemen van jouw vorige provider.

Mocht er nog iets spelen, vraag er gerust op los. Zoals je merkt helpt de Community je graag! 

Hoi @Cal 

Bedankt voor je bevestiging.

En nogmaals hulde aan @Waqqas.