Beantwoord

Nummerbehoud vaste lijn wil maar niet lukken

  • 1 February 2021
  • 4 reacties
  • 156 Bekeken

Reputatie 1

Op 7 januari 2021 zijn we overgegaan van Ziggo naar T-mobile. Nadat alles was geactiveerd ook nummerbehoud aangevraagd. We willen onze oude telefoonnummer meenemen naar T-mobile. Volgens Ziggo is het nummer vrij gegeven en is het wachten op T-mobile. Echter tot op heden lukt het maar niet om het nummer door T-mobile over te laten nemen. Ook nadat het handmatig in het systeem door T-mobile was gezet mislukt het. Intussen diverse telefoontjes verder maar zonder resultaat. Waar zou dit nou aan kunnen liggen ??

icon

Beste antwoord door mavical 1 February 2021, 20:27

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 1

En ja hoor. Vanavond werkte het opeens. Bijzonder. Opgelost dus. 

Reputatie 1

Ik heb soortgelijk ervaring. Probeer nummerbehoud aan te vragen van KPN naar tmobile. KPN ziet de status aangevraagd, en geannuleerd op dezelfde dag.

Op tmobile thuis portal staan 2 status die strijdig zijn.

  • Bellen met tmobile klantenservice geeft ook steeds andere beelden over de status.
  • Er is zelfs een die zei dat de portering al gelukt is.

Graag advies, we hebben nog een paar weken de tijd voordat we het nummer kwijt raken.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @andyderu, goed dat je het aangeeft hier, zo kunnen we je nog beter helpen. Sorry dat het tot op heden nog niet gelukt is met het behouden van je nummer. Begrijp ik uit jouw contractgegevens goed dat je van T-Mobile naar KPN bent overgestapt? Ik zie namelijk een uitgaand overstapdossier staan en een afgesloten abonnement aan onze kant. Is dat een oud abonnement? Zo ja: zou je jouw huidige Thuis e-mailadres en Thuis klantnummer alsjeblieft kunnen toevoegen aan je profiel? Zo kan ik je profiel inzien en checken waar het mis lijkt te gaan. Thanks! 

P.s. neem een kijkje in onze Wiki voor alle ins en outs aangaande jouw profiel: 

Zo kun je met uitleg de gevraagde gegevens toevoegen (deze zijn enkel beschikbaar voor T-Mobile moderators)! 😊

Reputatie 1

het gaat om omzetting van KPN ADSL naar Tmobile thuis, die ik aangevraagd heb voor onze parochie.

Internet is aangesloten. Alleen nummerbehoud mislukte steeds.

Inmiddels heb ik tmobile via twitter kunnen bereiken, het nummerbehoud aanvraag is doorgezet naar de specialisten.

 

Reageer