Beantwoord

Nummerherkenning van degene die je belt

  • 16 April 2018
  • 7 reacties
  • 4089 Bekeken

Voorheen als ik gebeld werd op de vaste telefoonlijn kon ik zien wie mij belde. Nu ik bij T-Mobile alles in een ben krijg ik externe oproep te zien. Volgens de handleiding van de telefoon moet ik nummerweergave aanvragen bij mijn provider. Echter T mobile weet dit niet en kan mij niet helpen. Weet iemand hoe ik dit in kan stellen zodat ik gewoon weer kan zien wie mij belt
icon

Beste antwoord door Gilbert 16 April 2018, 16:59

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge
Om nummerherkenning op je vaste lijn te kunnen gebruiken moet je telefoon DTMF type Bellsouth T11 –T12 ondersteunen. Op deze pagina staan instructies hoe je dit kunt controleren bij jouw specifieke toestel.

Mocht dit je vraag niet beantwoorden laat het dan gerust weten! We helpen je dan graag verder!
Dat klopt, heb ik ook gecontroleerd en toestel kan het ook ondersteunen. Bij de vorige provider kon ik ook gewoon zien wie mij belde. Nu dus niet. Dus als er andere opties zijn?
Reputatie 2
Probeer dit 's, in het telefoonboek op de handset, heb je daarin het telefoonnummer van jouw mobiele telefoon staan? Wis dat nummer dan, en voer het opnieuw in als 31 (voor Nederland) 6 (voor 06) 12345678 (voor jouw nummer)... en dan bel jezelf met je mobieltje.
Helpt dat bij jou ook (bij mij wel namelijk)?
Reputatie 7
Hoi Arjan74!

Welkom op onze Community. Je bent hier aan het juiste adres voor jouw vraag over de nummerherkenning! Ik ga je hiermee graag helpen. Kun je het volgende proberen?:

1. Bel naar 085-7732598
2. Toets tijdens het gesprek de toets 5 in.
3. Hoor je nu FIVE?

Ik hoor graag de uitslag van je! Met deze informatie kan ik je verder helpen aan een passende oplossing.
Reputatie 6
Badge
Volgens mij heeft hij dat al gedaan. Ik had hem dezelfde instructies namelijk ook al gelinkt 😅
Reputatie 2
... dat wou ik ook maar effe zeggen... Je zou bijna denken dat die moderatoren een lijstje naast hun computer hebben liggen "Als iemand dít vraagt, riedel jij dát af"
Reputatie 7
Om tot een goede en passende oplossing te komen, stellen we bepaalde vragen. Op die manier kunnen we verschillende zaken uitsluiten. Super bedankt voor het doorlinken naar de instructies, TheDoctor40! Je helpt ons hier enorm mee. Ik kon uit Arjan74's reactie niet opmerken of hij deze instructies had doorlopen en wat zijn terugkoppeling daarvan was. Daarom stuurde ik de vraag hier uitgeschreven op het forum. Nu ik het nog eens teruglees heeft hij inderdaad al antwoord gegeven op de instructies, stom van mij dat ik dit over het hoofd heb gezien/gelezen.

@Arjan74, zou jij je de stroom een paar minuten van het modem en het station van je telefoon kunnen halen? Op deze manier reset je de apparaten. Heb je dit al gedaan of heeft het niet geholpen, wil ik graag een fabrieksreset op jouw modem uitvoeren. Hierdoor gaan alle instellingen verloren, ik hoop hiermee ook jouw nummerweergave terug te brengen 🙂

Reageer