Mijn nummerweergave werk niet al een paar week T-54 deze heb ik deze gauw oplossen
Mvg m hulst
Beste antwoord door Waqqas
Bekijk origineelMijn nummerweergave werk niet al een paar week T-54 deze heb ik deze gauw oplossen
Mvg m hulst
Beste antwoord door Waqqas
Bekijk origineelHallo
Je zou dit kunnen oplossen door een instelling in je modem te wijzigen.
Browser naar 192.168.1.1 en log in met admin en het Login Password achter de modem ga naar het menu > VoIP > telefoon > regio en verander beller-id signaaltype naar DTMF of FSK, toepassen (even kijken welke voor je werkt).
Hoi
Hoi
dat werkt niet ik heb de lijn er af gehalten en weer er opgezet doet niks misschien kan jij vanaf jouw kant wel m.v.g. Martin
Hallo
Je zou dit kunnen oplossen door een instelling in je modem te wijzigen.
Browser naar 192.168.1.1 en log in met admin en het Login Password achter de modem ga naar het menu > VoIP > telefoon > regio en verander beller-id signaaltype naar DTMF of FSK, toepassen (even kijken welke voor je werkt).
hoi ik kan er niet in de modem komen de dit wordt er gezet { De gebruikersnaam of het wachtwoord is niet correct.} m.v.g. Martin
Mocht je het wachtwoord gewijzigd hebben en vergeten zijn dan kun je een fabrieksreset uitvoeren zodat het Login Password dat achter de Zyxel staat weer klopt.
Mocht je het wachtwoord gewijzigd hebben en vergeten zijn dan kun je een fabrieksreset uitvoeren zodat het Login Password dat achter de Zyxel staat weer klopt.
hoi
hoe gaat het te werk en wat moet je dan doe voor je na fabrieksreset uitvoeren
m.v.g. Martin
RESET:
Je kunt na de fabrieksinstellingen weer inloggen met user/pas welke op het kaartje staat wat achterop de router is geleverd. Instellingen zoals DTMF/FSK, wifi wachtwoord en port forwardings dien je eventueel opnieuw in te stellen.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.