Beantwoord

nummerweergave vast telefoon werkt niet

  • 2 May 2023
  • 8 reacties
  • 174 Bekeken

Reputatie 2

Mijn nummerweergave  werk niet al een paar week   T-54 deze heb ik deze gauw oplossen 

 

Mvg m hulst

icon

Beste antwoord door Waqqas 2 May 2023, 18:17

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @D1hul690 

Je zou dit kunnen oplossen door een instelling in je modem te wijzigen.

Browser naar 192.168.1.1 en log in met admin en het Login Password achter de modem ga naar het menu > VoIP > telefoon > regio en verander beller-id signaaltype naar DTMF of FSK, toepassen (even kijken welke voor je werkt).

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @D1hul690, ik heb een kijkje genomen in jouw vaste telefonie profiel in ons systeem en zie dat “caller identification”, oftewel nummerweergave, aanstaat. Kun je het hoofdstation van de vaste lijn eens van de stroom halen en dan opnieuw in VoIP-poort 1 aansluiten achterop het modem? Dit zou moeten werken. Succes!

Reputatie 2

Hoi @D1hul690, ik heb een kijkje genomen in jouw vaste telefonie profiel in ons systeem en zie dat “caller identification”, oftewel nummerweergave, aanstaat. Kun je het hoofdstation van de vaste lijn eens van de stroom halen en dan opnieuw in VoIP-poort 1 aansluiten achterop het modem? Dit zou moeten werken. Succes!

dat werkt niet ik heb de lijn er af gehalten en weer er opgezet doet niks misschien kan jij vanaf jouw kant wel m.v.g. Martin

Reputatie 2

Hallo @D1hul690 

Je zou dit kunnen oplossen door een instelling in je modem te wijzigen.

Browser naar 192.168.1.1 en log in met admin en het Login Password achter de modem ga naar het menu > VoIP > telefoon > regio en verander beller-id signaaltype naar DTMF of FSK, toepassen (even kijken welke voor je werkt).

hoi ik kan er niet in de modem komen de dit wordt er gezet { De gebruikersnaam of het wachtwoord is niet correct.}  m.v.g. Martin

Reputatie 7
Badge +15

@D1hul690

Mocht je het wachtwoord gewijzigd hebben en vergeten zijn dan kun je een fabrieksreset uitvoeren zodat het Login Password dat achter de Zyxel staat weer klopt.

Reputatie 2

@D1hul690

Mocht je het wachtwoord gewijzigd hebben en vergeten zijn dan kun je een fabrieksreset uitvoeren zodat het Login Password dat achter de Zyxel staat weer klopt.

hoi 

hoe gaat het te werk  en wat moet je dan doe voor je na fabrieksreset uitvoeren

m.v.g. Martin

Reputatie 7
Badge +14

RESET:

  1. Het apparaat moet aan staan.
  2. Druk met een puntig voorwerp gedurende een seconde of dertig de reset-knop aan de achterzijde van het apparaat in.
  3. Laat de knop daarna weer los.
  4. Als het LAN-lampje binnen de 30 seconden begint te knipperen zijn de fabrieks-instellingen hersteld.

Je kunt na de fabrieksinstellingen weer inloggen met user/pas welke op het kaartje staat wat achterop de router is geleverd. Instellingen zoals DTMF/FSK, wifi wachtwoord en port forwardings dien je eventueel opnieuw in te stellen.

Reputatie 7
Badge +15

@D1hul690 

Een fabrieksreset uitvoeren doe je door het resetknopje achterop de Zyxel voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld.

Reageer